| کد مطلب: ۱۰۶۹۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد

نابودی بیش از ۱۱ تُن مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از امحاء بیش از ۱۱ تن انواع مواد مخدر غیردارویی در شیراز خبر داد و گفت: استان فارس در عرصه مبارزه با مواد مخدر، ۱۱۶ شهید تقدیم کرده است.

نابودی بیش از ۱۱ تُن مواد مخدر در فارس

به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی، با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری بیش از ۱۱ تن انواع مواد مخدر غیردارویی امحاء شد.

فرمانده انتظامی استان فارس روز یکشنبه در این مراسم، طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر،گفت: یکی از مشکلات جامعه امروز بشری، تجارت مواد مخدر است که طی آن افرادی سودجو، سلامتی انسان ها را به مخاطره انداخته اند.

سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی با اشاره به رشادت ها و جانفشانی های مأموران انتظامی در مسیر مبارزه با مواد مخدر،افزود: از اول انقلاب تا کنون در استان پهناور فارس، ۱۱۶ شهید والامقام و ۱۲۷ جانباز سرافراز در مسیر مبارزه با مواد مخدر تقدیم شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲۲ تن انواع مواد مخدر کشف شده و در این راستا ۲۹۰ قاچاقچی و عناصر اصلی دستگیر شده اند.

دستگیری ۱۰۰ نفر توزیع کننده عمده مواد مخدر، دستگیری سه هزار و ۲۷۰ خرده فروش و جمع آوری تعداد پنج هزار و ۵۲۰ معتاد متجاهر و تحویل آنان به مراکز ماده ۱۶ و تبصره ۲ ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر در سال جاری، از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس بود که سردار حبیبی به آن ها اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه امروز بیش از ۱۱ تن انواع مواد مخدر غیردارویی امحاء شد، گفت: امیدواریم روزی فرا برسد که در جامعه هیچگونه اثری از اعتیاد و مواد مخدر و آسیب های ناشی از آن نباشد.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار