| کد مطلب: ۱۰۶۸۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد

جام ریاست جمهوری تاجیکستان؛ پایان کار نمایندگان جودو ایران با یک برنز

مهدی فتحی‌پور نماینده وزن منهای ۸۱ کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان به مدال برنز تورنمنت بین‌المللی جودو، جام ریاست جمهوری تاجیکستان دست یافت.

جام ریاست جمهوری تاجیکستان؛ پایان کار نمایندگان جودو ایران با یک برنز

تورنمنت بین‌المللی جودو جام ریاست جمهوری تاجیکستان از صبح روز گذشته ( چهارشنبه) آغاز شد که تیم ملی جودو ایران با ترکیب سه ملی‌پوش در بخش مردان در این رقابت ها حضور پیدا کرد.

امروز (پنجشنبه) در دومین روز از این رقابت‌ها، مهدی فتحی‌پور نماینده وزن منهای ۸۱ کیلوگرم در دو دیدار نخست مقابل جودوکاران کشور تاجیکستان برنده تاتامی معرفی شد، اما در سومین مبارزه مغلوب «تورایوف» قهرمان سرشناس آسیا که اصلیتی ازبکستانی دارد شد.

وی در ادامه با این شکست به جدول شانس مجدد راه یافت و موفق شد نماینده کشور تاجیکستان را شکست دهد و در ادامه با ضربه فنی جودوکار کشور مغولستان به مدال برنز این مسابقات دست یافت. در این وزن ۳۱ جودوکار حضور داشتند.

امروز در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم نیز قاسم باغچقی در نخستین مبارزه به مصاف «عمر رسول‌اف» از تاجیکستان رفت و با شکست از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. در این وزن نفر حضور دارند.

روز گذشته (چهارشنبه) ابوالفضل محمودی نماینده وزن منهای ۶۶ کیلوگرم موفق به کسب چهار پیروزی و دو شکست مقابل حریفان خود شد و در نهایت عنوان پنجمی را کسب کرد.

مسابقات جام ریاست جمهوری طی دو روز( ۱۲ و ۱۳ مهرماه) برگزار می‌شود که این مسابقات با جوایز نقدی همراه خواهد بود. نفرات اول در این رقابت ها ۲۵۰۰ دلار، نفرات دوم ۱۵۰۰ دلار و نفرات سوم ۱۰۰۰ دلار پاداش دریافت خواهند کرد.

ترکیب تیم ملی اعزامی به تاجیکستان به شرح ذیل است:

منهای ٦٦ کیلوگرم: ابوالفضل محمودی

منهای ٨١ کیلوگرم: مهدی فتحی‌پور

منهای ٩٠ کیلوگرم: قاسم باغچقی

حسین قمی سرمربی تیم ملی مردان و مصطفی کریمی سرپرست تیم ملی اعزام به این رقابت‌ها هستند.

جودو ایران پس از چهار سال تعلیق از ۲۷ شهریورماه سال جاری به صورت رسمی مجوز حضور در مسابقات بین‌المللی را دریافت کرد.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار