| کد مطلب: ۱۰۶۸۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد

عبور گل محمدی از برانکو؛ یورش مربی سرخ‌پوشان به رکورد قلعه‌نویی

در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس موفق شد در خانه الدحیل این تیم را شکست دهد تا یحیی گل‌محمدی از رکورد برانکو در آسیا عبور کند.

عبور گل محمدی از برانکو؛ یورش مربی سرخ‌پوشان به رکورد قلعه‌نویی

در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس دوشنبه شب در یک بازی حساس در خانه الدحیل قطر به میدان رفت و موفق شد حریف خود را با تک گل امید عالیشاه شکست دهد تا امیدهای خود برای صعود از این گروه را زنده نگه دارد.

شاگردان گل‌محمدی درحالی در این بازی مهم به برتری رسیدند که این بیست و هشتمین تجربه سرمربی این تیم به عنوان مربی در این رقابت‌ها بود و پیش از این بازی وی در ۲۷ بازی قبلی موفق به کسب ۱۵ پیروزی شده بود. یحیی ۴ بار با ذوب‌آهن موفق شد در لیگ قهرمانان آسیا به برتری برسد و ۱۱ بار نیز به عنوان سرمربی این رقابت‌ها به برتری دست پیدا کرد. پیروزی پرسپولیس برابر الدحیل شانزدهمین برد این مربی در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود تا این مربی ایرانی با کنار زدن برانکو ایووانکوویچ سرمربی کروات و سابق سرخ‌پوشان که ۱۵ برد کسب کرده بود حالا دومین مربی برتر تیم‌های ایرانی از حیث پیروزی در این رقابت‌ها است.

امیر قلعه‌نویی با ۲۵ برد در ۵۵ بازی برترین سرمربی ایرانی در تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است و گل‌محمدی حالا فرصت دارد با برتری در ۹ بازی به رکورد سرمربی تیم ملی ایران یورش ببرد.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار