| کد مطلب: ۱۰۶۷۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری عوامل ۷۰ فقر سرقت منزل در البرز

فرمانده انتظامی البرز گفت: سارقان حرفه‌ای منزل که با شیوه‌های استفاده از شاه کلید و بالکن روی اقدام به ۷۰ فقره سرقت در مناطق مختلف شهرستان کرج کرده بودند، دستگیر شدند.

دستگیری عوامل ۷۰ فقر سرقت منزل در البرز

از پایگاه خبری پلیس البرز، سردار "حمید هداوند" روز سه شنبه اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در مناطق گلشهر، رجایی شهر، شاهین ویلا و خرمدشت کرج با یک شیوه مشابه، رسیدگی به این پرونده به پایگاه دوم پلیس آگاهی محول شد.

وی اضافه کرد: کار آگاهان در تحقیقات ابتدایی با انجام تحقیقات تخصصی از مناطق وقوع سرقت رد پای چهار نفر از سارقان سابقه‌دار منزل را مشاهده و با شناسایی مخفیگاه آنها در منطقه گلشهر کرج، با همکاری عوامل کلانتری ۳۹ گلشهر نامبردگان را در عملیات ضربتی دستگیر کردند.

هداوند بیان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش روی خود ندیده و به ارتکاب ۷۰ فقره سرقت منزل در مناطق مختلف شهر کرج اعتراف کردند.

وی از دستگیری ۲ مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته از سوی پلیس همه مالباختگان این پرونده شناسایی و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۴۰ فقره سرقت کابل برق در نظرآباد

جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۲ سارق سابقه دار و اعتراف آنان به ۴۰ فقره سرقت کابل برق در شهرستان نظرآباد در این استان خبر داد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان نظرآباد، دستگیری عاملان سرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآکاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سارقان شدند که با استفاده از یک دستگاه پژو سواری در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت کابل برق می کردند.

نادربیگی بیان کرد: ماموران با شناسایی مخفیگاه متهمان نسبت به دستگیری ۲ سارق حرفه ای و توقیف یک دستگاه خودرو سرقتی اقدام کردند.

وی یادآور شد: پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی، در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بودند، ولی با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۴۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان نظرآباد اقرار کردند.

نادربیگی ادامه داد: متهمان پس از بازسازی صحنه سرقت ها و شناسایی شکات پرونده، برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند .

دستگیری قاتلان مرد ۳۳ ساله اهل چهارباغ در خارج از کشور

ییس پلیس آگاهی البرز گفت: زوجی که به دلیل اختلافات شخصی اقدام به قتل یک مرد ۳۳ ساله اهل چهارباغ کرده و به یکی از کشورهای همسایه گریخته بودند، با همکاری پلیس اینترپل دستگیر شدند.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" اظهارکرد : به دنبال کشف جسد یک فرد جوان در مناطق حاشیه‌ای شهر چهارباغ که به طرز فجیعی به قتل رسیده بود، رسیدگی به پرونده در دستور کار مشترک پلیس آگاهی استان و شهرستان چهارباغ قرار گرفت.

وی افزود: برابر تحقیقات صورت گرفته از سوی کاراگاهان مشخص شد که مقتول به دلیل اختلافات شخصی با صاحبخانه خود توسط بستگان نام برده به قتل رسیده و قاتلان که یک زوج جوان بودند، پس از ارتکاب این جنایت از طریق مرزهای کشور به صورت غیرقانونی خارج شده‌اند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز یاداورشد: در ادامه به انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مخفیگاه متهمان در یکی از کشورهای همسایه شناسایی و با همکاری پلیس اینترپل نامبردگان دستگیر شدند.

شجاعی بیان کرد: پس از تکمیل تحقیقات، پرونده برای انجام مراحل قانونی مرجع قضایی ارسال شد.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار