| کد مطلب: ۱۰۶۷۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد

لیبرمن: کابینه نتانیاهو تسلیم حماس شده است

«آویگدور لیبرمن» رئیس حزب موسوم به «اسرائیل بیتنا» و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی با انتقاد از وزیر جنگ کنونی این رژیم تاکید کرد که کابینه «بنیامین نتانیاهو» در مقابل جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تسلیم شده است.

لیبرمن: کابینه نتانیاهو تسلیم حماس شده است

لیبرمن ضمن انتقاد از «یوآو گالانت» وزیر جنگ کنونی این رژیم تاکید کرد که تصمیم برای بازگشایی گذرگاه «کرم ابوسالم» بعد از عید موسوم به «کیپور» نشان‌دهنده تسلیم کابینه نتانیاهو در برابر جنبش حماس است.

وی همچنین به این مساله اشاره کرد که مشورت‌های امنیتی برای بستن این گذرگاه و منع واردات کالا از طریق آن انجام شده بود.

لیبرمن پیشتر نیز حماس را مسؤول تشدید بحران در نوار غزه دانسته و گفته بود: بدون تشدید عملیات ترور، نوار غزه آرام نخواهد شد.

رئیس حزب موسوم به «اسرائیل بیتنا» در گفت وگو با شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی افزود که زمانی که مقام وزارت جنگ را داشته، موجی از عملیات شهادت طلبانه جریان داشته، اما پس از گذشت دو ماه همه چیز آرام شد.

لیبرمن اضافه کرد: حماس یک پایگاه کاملی در نوار غزه دارد که مخصوص فعالسازی تروریسم در درون اسرائیل است، این حماس است که باید مسؤولیت این اقدامات را بپذیرد و بدون انجام ترور، هرگز این مشکل حل نخواهد شد.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی با توجه به اختلافات عمیق بوجود آمده میان کابینه افراطی نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و جناح مقابل، به دلیل تصویب لایحه قضایی بسیار گسترده شده بطوری که رژیم صهیونیستی را تا حد فروپاشی کشانده است.

در کنار این موضوع اوضاع کرانه باختری نیز بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با دستیابی به انواع سلاح پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده که البته باید تقویت قدرت رزمندگان فلسطینی در غزه و خصوصا اقتدار حزب الله در مرز شمال سرزمین های اشغالی را به آن افزود؛ موضوعی که به کابوس صهیونیست ها تبدیل شده است.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار