| کد مطلب: ۱۰۶۷۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد

نیمار سرمربی را اخراج می‌کند؟

تیم فوتبال الهلال درحالی به مصاف نساجی خواهد رفت که این در آستانه بازی حساس خود شرایط عجیبی را پشت سر می‌گذارد.

نیمار سرمربی را اخراج می‌کند؟

 در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه ۱۱ مهر ماه نساجی مازندران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان الهلال عربستان خواهد رفت.

این درحالی است که شاگردان خورخه ژسوس روز جمعه از ساعت ۲۱:۳۰ در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان در ورزشگاه فهد ملک به مصاف الشباب عربستان خواهند رفت. الهلالی‌ها هم اکنون با ۱۷ امتیاز پایین‌تر از الاتحاد در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و الشباب نیز ۸ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته است.

الهلالی‌ها در هفته هفتم درحالی برابر ضمک به تساوی رسیدند که این نتیجه باعث انتقاد بسیاری از کارشناسان و هواداران به این تیم شد. همچنین پیش از این بازی در هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا الهلالی‌ها در خانه که از حمایت هواداران خود برخوردار بودند با نتیجه یک بر یک برابر نوف‌باخور متوقف شدند تا این نتیجه آغازی بر فشارها علیه سرمربی پرتغالی این تیم باشد.

از طرفی نیز گفته می‌شود بعد از این دیدار بین نیمار ستاره برزیلی این تیم و ژسوس سرمربی الهلال درگیری لفظی شدیدی پیش آمده و ستاره برزیلی الهلال خواهان جدایی این مربی از این باشگاه شده است.

از همین رو رسانه‌های عربستانی در خبری مدعی شدند بازی با الشباب آخرین فرصت این مربی پرتغالی است و اگر در این بازی الهلالی‌ها به پیروزی دست پیدا نکنند، ژسوس در آستانه بازی حساس این تیم با نساجی خیلی زود باید به کار خود در عربستان پایان دهد.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار