| کد مطلب: ۱۰۶۷۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد

دوربُردترین پهپاد جهان از آنِ ایران!

فرض کنید یک فرد بسیار قدرتمند که هیچ‌کاری برایش مشکل نیست، همه‌ جا می‌تواند گره از کارتان باز کند و همه گوش به فرمانش هستند چهار چشمی مراقب شماست و نمی‌گذارد خم به ابرو بیاورید. آن‌وقت حال بهتری ندارید! انگیزه‌تان برای زندگی و شروع هر کاری از زمین تا آسمان فرق نمی‌کند. خب اصلاً چرا فرض کنیم وقتی در واقعیت همین است.

دوربُردترین پهپاد جهان از آنِ ایران!

فرض کنید یک فرد بسیار قدرتمند که هیچ‌کاری برایش مشکل نیست، همه‌ جا می‌تواند گره از کارتان باز کند و همه گوش به فرمانش هستند چهار چشمی مراقب شماست و نمی‌گذارد خم به ابرو بیاورید. آن‌وقت حال بهتری ندارید؟! انگیزه‌تان برای زندگی و شروع هرکاری از زمین تا آسمان فرق نمی‌کند. خب اصلا چرا فرض کنیم وقتی در واقعیت همین است و ما گاهی حواسمان نیست که پشتیبانی این چنین داریم.  بله امام زمان«عج» را می‌گویم. ایشان خود بارها گفته‌اند حواس‌شان به شیعیان‌شان است:«ما در رعایت حال شما کوتاهی نمی‌کنیم و یاد شما را از خاطر نبرده‌ایم، که اگر جز این بود گرفتاری ها به شما روی می‌آورد و دشمنان، شما را ریشه کن می‌کردند.» 

دوربُردترین پهپاد جهان از آنِ ایران!

نامش «آرش» است. دوربردترین پهپاد انتحاری جهان که از آنِ ماست و ایران. پهپاد پیشرفته‌ای که قابلیت سرکوب هر نوع پدافند هوایی را دارد. آرش روز گذشته در جریان مراسم رژه نیروهای مسلح تهران رونمایی شد و از هیبتش حس افتخار درخون و رگ‌های ایرانی‌مان جوشید. البته رژه نیروهای مسلح فقط این شگفتانه را برای مردم ایران نداشت. جز آن تجهیزات نظامی کم نظیری که هر سال ارتقا یافته به میدان می‌آورند، دستاوردهای جدیدی مثل آرش را هم به همراه داشت.

البته سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح شیرینی اقتدار را بیشتر به جان‌مان نشاند و گفت:تجهیزات نمایش داده شده در رژه امروز، بخش اندکی از از توانایی ایران است و امکان نمایش بسیاری از تجهیزات دیگر به دلیل محرمانه بودن‌شان وجود ندارد! 

 

منبع : فارس

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار