| کد مطلب: ۱۱۴۰۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد

گزارش «آرمان ملی» از حاشیه‌های اعزام موج‌سواران به دانمارک

موج سواری مخالفان دولت بر موج سواری!

آرمان ملی _ مطهره شفیعی: ماه عسل مخالفان دولت و پزشکیان و وزرایش رو به پایان است. این افراد ‌که تنها در شعار به حمایت از وفاق ملی مطرح شده از سوی رییس جمهور مشغولند، در عمل رویه دیگری را دنبال می‌کنند!

موج سواری مخالفان دولت بر موج سواری!

*ادامه بهانه های نخ‌نما شده

سال‌ها پیش برای تخریب دولت‌های اصلاحات و اعتدال بارها مدعی برگزاری اردوهای مختلط می‌شدند و چنین عنوان می‌کردند که با موازین تصریح شده در قانون همخوانی ندارد اما در دولت‌های دیگر اگر چه این مراسم برگزار می‌شد اما چشم بر آن می‌بستند و دیگر ادعایی وجود نداشت. حالا با آغاز دولت پزشکیان بار دیگر بهانه‌جویی ها آغاز شده است. تسنیم نوشت:«حاشیه‌های حضور تیم ملی موج سواری در رقابت‌های جهانی دانمارک هر روز ابعاد تازه‌‌ای پیدا می‌کند اما تاکنون هیچ کدام از مدیران وزارت ورزش عکس‌العملی نشان نداده‌اند.» در ادامه این گزارش ادعا شده است : «اعضای تیم اعزامی (پسران و دختران) در این مدت در یک اتاق در کنار هم حضور داشتند و فیلم‌هایی که از این اتفاق بیرون آمده بیانگر حضور آنها در کنار هم است.»

*ناطق نوری توضیح داد

عباس ناطق نوری، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در گفت‌وگو با مهر، در واکنش به حواشی پیش آمده برای تیم ملی استندآپ پدل ایران در مسابقات جهانی دانمارک و رقابت‌های آسیایی گفت: از اتفاقات پیش آمده در مسابقات آسیایی چین بی‌خبر هستم و در رابطه با مسائل مطرح شده در مسابقات جهانی دانمارک هم آقای رستمی عزت رئیس انجمن موج سواری ایران توضیحات لازم را در مصاحبه خود ارائه کردند.وی در پاسخ به این پرسش که آیا حواشی به وجود آمده در سفر دانمارک برای فدراسیون قانع کننده نبود که بخواهد برخوردی با مسئولان این انجمن داشته باشد؟ عنوان کرد: یکسری گزارش‌ها در مورد سفر دانمارک به دست ما رسیده است ولی در حال حاضر علیرضا رستمی عزت در سفر چین حضور دارد. باید از سفر برگردد و جلسه‌ای در این مورد خواهیم داشت تا جزئیات دقیق را از شخص او جویا شویم. قطعاً اگر قصور و کوتاهی بوده باشد با او برخورد خواهیم کرد.

* هجمه به ناطق نوری

دلواپسان از توضیحات ناطق نوری قانع نشدند آن را دستاویز ادامه هجمه کردند. تسنیم نوشت:عباس ناطق نوری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی درصدد توجیه همه این حواشی برآمده، بی‌آنکه مسئولیتی در قبال آنها را متوجه خودش بداند. او بدون قبول مسئولیت این اتفاقات، خودش را مبرا کرده و پاسخ مشخصی هم نداده که این در نوع خودش تأسف‌آور است.مسئولان وزارت ورزش نیز هنوز واکنشی نسبت به این اتفاقات و افتضاح رقم خورده از خود نشان نداده‌اند. از بخش فرهنگی و حراست گرفته تا معاونت‌ها و شورای برون مرزی و حتی شخص وزیر ورزش، تاکنون سکوت کرده‌اند که می‌تواند ناشی از دو موضوع باشد؛ یا اینکه بی‌اطلاع هستند که بعید است اینگونه باشد، یا اینکه تعمداً سکوت را در پیش گرفته‌اند.شاید هیچ کدام از مسئولان این موضوع را در نظر نگرفته‌اند که این ورزشکاران، امانت خانواده‌ها هستند و باید از آنها همچون فرزندان خودشان مراقبت کنند. قطعاً اگر چنین رویکرد و نگاهی وجود داشت، شاهد چنین اتفاقات مشمئز کننده‌ای در اعزام‌ها نبودیم و همه چیز در شأن نام ایران صورت می‌گرفت.اگر وزارت ورزش و مسئولان دیگر از کنار اتفاقاتی که پیش از این در سایر فدراسیون‌ها رخ داده بود، به سادگی عبور نمی‌کردند و برخورد لازم و قانونی صورت می‌گرفت، سایر فدراسیون‌ها و تیم‌های اعزامی به خود اجازه نمی‌دادند که دست به چنین اقداماتی بزنند و البته از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.

مهر هم   کمک  به دلواپسان آمد

مهر هم که به کمک تسنیم آمد و دیروز نوشت: «تخلفات انجمن موج سواری به همینجا ختم نمی‌شود و رئیس انجمن در مراسم اختتامیه یکی از سفرهای تیم ملی هنگام توزیع مدال تیم ملی ژاپن با خانم‌های ژاپنی دست داده و در شرایطی با یکی دیگر از تیم‌ها عکس یادگاری گرفته که دست در گردن یک خانم گذاشته است!اینها بخشی از تخلفاتی است که در انجمن موج سواری رخ داده اما فدراسیون انجمن‌های ورزشی همچنان برابر این اتفاقات سکوت کرده و ظاهراً قرار نیست برخوردی با این انجمن و رئیس آن داشته باشد. شاید انتشار برخی فیلم‌های حضور مختلط ورزشکاران در تیم ملی، این فدراسیون را وادار به واکنش کند!»

*تخریب مشابه در دولت روحانی

همانطور که اشاره شد این تخریب‌ها در دولت‌های قبل جریان داشت به عنوان نمونه در سال ۹۷  هم تصاویری از اردوی تیم های ملی مردان و زنان سنگنوردی در شهر همدان منتشر شد که نشان می داد اعضای این ۲ تیم به صورت همزمان با یکدیگر در حال تمرین هستند. این موضوع حاشیه هایی را در پی داشت و شایعه برپایی اردوی مختلط را پررنگ کرد.فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در این باره بیانیه ای صادر کرده ودلیل چنین اتفاقی را صرفا تصویربرداری دانسته و موضوع اردوی مختلط را رد کرده است.در مهر ۹۵ هم برخی سایت‌ها نوشتند:  تمرینات اسکیت‌بازان مرد و زن به صورت مختلط زیر نظر مربی ایتالیایی انجام می‌شود.رئیس فدراسیون اسکیت در مورد تمرین مختلط دختران و پسران اسکیت گفت: در کنار هم تمرین کردند، اما رعایت موازین شرعی انجام شده است.فریبا محمدیان  در خصوص تخلف اسکیت‌‌بازان تیم ملی سرعت کشورمان اظهار کرد: متاسفانه  در یکی از خبرگزاری‌ها تصاویری از اردوی تمرینی ملی‌پوشان اسکیت سرعت مشاهده کردم، مبنی بر اینکه تیم ملی اسکیت سرعت آقایان و بانوان در کنار هم با یکدیگر به تمرین پرداختند از آنجا که ما مربی زن در رشته سرعت در حد بین‌المللی نداریم و با شرایط بد اقتصادی نتوانستیم این امر را محقق کنیم از یکی از مربیان با تجربه فدراسیون جهانی دعوت کرده‌ایم تا به ایران سفر کند.

منبع : آرمان ملی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار