| کد مطلب: ۱۱۴۰۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد

عروس خارجی پروین احمدی‌نژاد خبرساز شد

خانواده احمدی‌نژاد با حاشیه رفیقند؟!

آرمان ملی - مطهره شفیعی: عنوان احمدی‌نژاد با حاشیه گره خورده است. حتی اگر محمود احمدی‌نژاد روزهای آرامی را سپری کند، اقدامات نزدیکان او خبر‌ساز می‌شود؛ مانند خبری که اخیرا درباره عروس خارجی خانواده احمدی‌نژاد منتشر شد.

خانواده احمدی‌نژاد با حاشیه رفیقند؟!

 برخی رسانه‌ها نوشتند: منابع مختلف خبری می‌گویند خواهرزاده محمود احمدی‌نژاد با یک دختر ترک اهل ترکیه ازدواج کرده است. البته در  بهمن ۱۴۰۰ هم این خبر در برخی رسانه‌ها منتشر شد. معصومه دختر «رحمی اونوشان»، رئیس انتشارات «اهل‌البیت» در استانبول است. ظاهرا اونوشان، مدیرکل خانه انتشارات «اهل‌البیت»، به رسانه‌های ترکیه‌ای اطلاع داده بود که دختر وی و خواهرزاده رئیس‌جمهور ایران در سال 2008 در تهران با یکدیگر آشنا شده‌اند، زمانی‌که معصومه در آنجا مشغول تحصیل بوده است. مراسم عقد آنها در استانبول برگزار شد. مدت‌ها بود خبری از عروس خارجی منتشر نشد تا اینکه اخیرا تصویر او بار دیگر در سایت‌ها منتشر شد. در توضیح آمد: تصویر مربوط به عروس اهل ترکیه پروین احمدی‌نژاد خواهر محمود احمدی‌نژاد است که در اجلاس آموزش و پرورش در تهران شرکت داشت. خواهرزاده محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسبق ایران و دختر یک ناشر ترک به‌نام معصومه در شهر استانبول، عقد کردند. معصومه، دختر رحمی اونوشان رئیس انتشارات اهل‌البیت در استانبول است. پیش از این بخش فارسی خبرگزاری «ریانووستی» روسیه به نقل از رسانه‌های گروهی ترکیه در گزارشی نوشت: علیرضا خواهرزاده محمود احمدی‌نژاد در آینده نزدیک با معصومه دختر رحمی اونورشان تاجر ترکیه‌ای ازدواج خواهد کرد. اونورشان مدیر کل خانه انتشارات اهل‌البیت به رسانه‌های ترکیه‌ای اطلاع داد که دختر وی و خواهرزاده احمدی‌نژاد در سال 2008 در تهران با یکدیگر آشنا شدند زمانی‌که معصومه در آنجا مشغول تحصیل بوده است.

*مادر شوهر کجاست؟

دختر ترکیه‌ای عروس پروین احمدی‌نژاد است. پروین احمدی‌نژاد همانند برادرش رویه انتقاد به خانواده‌ آیت‌ا... هاشمی را داشت چنان که بهمن‌ماه سال 90 وبلاگ حامیان خواهر رئیس‌جمهور وقت نوشت: «پروین احمدی‌نژاد با اشاره به همایش دوم خرداد که در مجموعه 12 هزار نفری آزادی برگزار شد، اظهار کرده است: در آن مراسم فائزه هاشمی سخنرانی اخلاقی خوبی را انجام نداد و به‌نظرم در عرصه انتخاباتی باید مسائل اخلاقی را رعایت کنیم. اما زمان زیادی طول نکشید که رعایت اخلاق در آن مجموعه نمایان شد. در نهایت پرونده پروین احمدی‌نژاد بسیار کوچک و در حد حضور در یک شورا خلاصه شد. گویا تمام فعالیت او به حیات سیاسی برادرش وابسته بوده و بعد از آن تصویر دیگری برای فعالیت سیاسی پروین نمی‌توان متصور شد. یعنی پروین احمدی‌نژاد پس از سال 92 اخبار زیادی مخابره نشد اما خبرهایی بود! برخی می‌گویند دبیرستانی در کرمان راه‌اندازی کرده است. این مدرسه دولتی است و به دانش‌آموزان متوسطه‌ دوم در رشته‌ها‌ی تجربی و انسانی، خدمات آموزشی ارائه می‌کند. مدیریت مجموعه را زهرا اشرف گنجویی برعهده دارد. خواهر محمود احمدی‌نژاد در نهایت متوجه شد که بقای او در سیاست با حضور برادرش در ارکان دولتی و مهم وابسته بوده و پس از پایان انقضای برادر بود که خواهر به مسیر دیگری رفت که همان راه‌اندازی دبیرستان بود. تاریخ انقضای رشد با نام برادر پروین احمدی‌نژاد پیش از سال 84 چهره ناشناخته‌ای بود اما دو سال بعد به اعتبار محمود که رئیس‌جمهور شده بود به شورای شهر تهران رسید. رای او آن اندازه بود که منتخب هشتم تهران شود و به بهشت برود. سومین دوره شورای شهر تهران دوره کامیابی پروین احمدی‌نژاد در راهیابی به این نهاد بود، چه خواهر رئیس‌جمهور در دو دوره قبل از آن نیز در انتخابات شرکت کرده ولی هیچگاه موفق نشده بود. او پیش از ورود به شورا هیچ تجربه‌ای در سیاست‌ورزی و مشاغل اینچنینی نداشت و تنها یک دبیر آموزش و پرورش بود بنابراین طول کشید تا به محیط شورای شهر و تعاملات و مجادلات آن آشنا شود. زمانی‌که در شورای شهر بود بارها از قالیباف انتقاد کرد که مشخص نبود بر اساس القائات برادرش است یا نه. البته سطح انتقادات او پایین بود به‌عنوان نمونه از فرشگاه شهروند ایراد می‌گرفت و تصور می‌کرد اگر مانند برادر به بهای بالای اجناس گیر دهد، به چهره محبوب در اجتماع تبدیل می‌شد اما نتیجه عکس گرفت و برخی او را به ناآگاهی از اوضاع شهر متهم کردند. پس از آن سعی کرد در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری عرض اندام کند اما نه در قالب کاندیدا بلکه به عنوان مدافع برادر! برخی سایت‌ها نوشتند: «در آن سال‌ها پروین احمدی‌نژاد به عنوان نزدیکترین عضو شورای شهر به دولت نه تنها صحبت یا انتقادی از عدم پرداخت بودجه دولتی مترو نکرده است بلکه در مقابل کسانی‌که به این موضوع نیز اشاراتی کرده‌اند سکوت کرده و حتی خود را به نشنیدن زده است. در انتخابات شورای شهر چهارم هم عزم ورود به بهشت کرد اما این بار دیگر خبری از برادر نبود که تضمین رای‌آوری برای او باشد بنابراین با آرای پایین از ورود مجدد به شورای شهر بازماند. پیش از ناکامی در انتخابات شورای شهر بود که تلاش کرد به مجلس راه پیدا کند. او برای انتخابات مجلس نهم از حوزه انتخابیه گرمسار یعنی زادگاه خانوادگی‌شان کاندیدا شد. اما پس از شمارش آرا غلامرضا کاتب نفر اول و پروین احمدی‌نژاد از ورود به بهارستان محروم شد.

منبع : آرمان ملی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار