| کد مطلب: ۱۱۴۰۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد

حمله موشکی ایران به اسرائیل

آرمان ملی: ایران بارها اعلام کرده و در عمل نشان داده که هر جا دشمن خطوط قرمزش را رد کرده و از آن عبور کند پاسخ محکم و سختی به دشمن خواهد داد. به ویژه دشمن صهیونیست که نه تنها ایران و منطقه بلکه جنایت‌‌هایی آنها با ابراز انزجار جهانیان مواجه شده است.

حمله موشکی ایران به اسرائیل

زمانی که رژیم صهیونیستی در سوریه  مستشاران نظامی کشورمان سید رضی موسوی و شهید زاهدی را به شهادت رساند در  عملیات وعده صادق پاسخ  سخت خود را از جمهوری اسلامی گرفتند که یک نمونه آن تخریب و ویرانی پایگاه هوایی نوآتیم از پایگاه ‌های استراتژیک مهم صهیونیست‌ها بود. هر چند که آن زمان نیز ایران به صهیونیست ها هشدار داد که اگر بخواهند به ماجراجویی‌های خود ادامه بدهند و منطقه را ناامن کنند پاسخ به مراتب دردناک‌تری از ایران خواهند گرفت. اما صهیونیست‌ها که جز خوی وحشی‌گری چیزی ندارند به اقدامی دست زدند که به اذعان خود غربی‌ها اشتباه استراتژیک بود  و به قرائت تحلیلگران داخلی نیز اسرائیل نابودی خود را جلو. انداخت .ترور و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه؛ رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس آن هم در شرایطی که مهمان سیاسی جمهوری اسلامی در مراسیم تحلیف رئیس جمهور جدید ایران بود اقدامی وحشیانه، غیر دیپلماتیک و غیر انسانی بود که همگان به‌اتفاق خواهان پاسخ قاطع به آن بودند. اما ایران پاسخ قاطع در زمان مناسب را در دستور کار داشت. با این حال پس از گذشت چندی صهیونیست‌ها  در حماقتی دیگر دست به جنایتی فزون‌تر زدند و این بار سید مقاومت یعنی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و همراه وی سردار عباس نیلفروشان از معاون هماهنگ کننده سپاه قدس را به شهادت رساندند تا اوج ددمنشی  خود را نشان دهند. اما این بار ایران پاسخ گستاخی و وحشی‌گری های صهیونیست ها را با حمله مستقیم به وسیله موشک‌های بالستیک،  هایپر سونیک وکروز داد و با شلیک صدها موشک به مناطق اشغالی پاسخی دردناک‌تر و کوبنده تر از وعده صادق 1 را به صهیونیست ها داد .صد البته که اگر صهیونیست‌ها بخواهند بار دیکر حماقت کرده و حملات ایران را پاسخ دهند این بار به نابودی کامل خود سلام خواهند کرد .

در پاسخ به شهادت شهیدان هنیه، نصرالله و نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره حملات موشکی صادر و اعلام شد: در پاسخ به شهادت شهیدان هنیه، نصرالله و نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم.به گزارش فارس،‌ اطلاعیه شماره 1 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره حملات موشکی به اراضی اشغالی صادر شد.متن این بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم انا من المجرمین منتقمون امت بزرگ اسلامی، ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی لحظاتی قبل و پس از یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونسیتی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت‌های رژیم با حمایت آمریکا در قتل عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب الله سید حسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان سرلشکر پاسدار سیدعباس نیلفروشان، نیروی هوافضای سپاه پاسداران با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک، اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد که جزئیات آن متعاقباً به استحضار خواهد رسید.خاطرنشان می‌سازد این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است. اخطار داده می‌شود چنانچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین‌المللی است، واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

طی نیم ساعت ۲۰۰ موشک به اسرائیل شلیک شده است

رادیو اسرائیل گزارش داد که یکی از موشک‌های شلیک شده از ایران به ساختمانی در شمال تل‌آویو برخورد کرده است.رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که یکی از موشک‌های شلیک شده از ایران به ساختمانی در شمال تل آویو برخورد کرده است.رادیو اسرائیل همچنین گزارش داده که در نیم ساعت گذشته بیش از 200 موشک از ایران به سمت اسرائیل شلیک شده است.پیش از این رسانه های غربی گزارش داده بودند که چند پایگاه هوایی و جاسوسی و اطلاعاتی اسرائیل هدف حملات موشکی ایران خواهد بود.آکسیوس به نقل از مقامات اسرائیلی گزارش داد کابینه امنیتی اضطراری اسرائیل در یک زیرزمین دولتی در نزدیکی بیت المقدس جلسه ای برگزار کرده است.

تکبیر مردم در پشت بام‌های برخی مناطق تهران در پی موشک‌باران قاتل‌های صهیونیست

در پی موشک‌باران گسترده و بی‌سابقه اسرائیل توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم مناطق مختلف تهران با حضور در بالای پشت‌بام‌ها فریاد تکبیر سر می‌دهند.

آنچه تاکنون صورت گرفته موشک‌باران بی‌سابقه صهیونیست‌هاست. موشک‌های بسیاری به تل‌آویو رسیده‌اند. به نظر می‌رسد اکثریت قریب به اتفاق موشک‌ها از نوع بالستیک باشند.

تصاویری که از آسمان تل‌آویو مخابره شده نشان می‌دهد که بسیاری از موشک‌ها را صهیونیست‌ها نتوانسته‌اند رهگیری کنند و دسته دسته به اهداف اصابت می‌کنند.

حریم هوایی اردن و عراق هم بسته شد

منابع رسانه ای از بسته شدن حریم هوایی آسمان اردن و عراق در پی عملیات موشکی ایران به سرزمین های اشغالی خبر می دهند.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بن گوریون لغو گردید.

تحلیلگر تلویزیون الجزیره با اشاره به حمله گسترده موشکی به رژیم صهیونیستی تاکید کرد که حمله کنونی متفاوت از حمله وعده صادق است.کارشناس الجزیره: ارزیابی های اولیه حاکی از عبور موفق 90 درصد موشک های ایرانی از دفاع موشکی صهیونیست‌ها عبور کرده اند.

موشک‌های ایرانی با کلاهک خوشه ای تل آویو را به آتش کشیدند

دقایقی پس از شلیک موشک‌های بالستیک ایرانی به سرزمین‌های اشغالی، تصاویر برخورد آن‌ها به تل‌آویو منتشر شد. به نظر می رسد موشک های بالستیک ایرانی با سر جنگی خوشه ای با موفقیت به هدف اصابت کرده اند.

با حمله موشکی بی‌سابقه ایران مواجه هستیم

رسانه عبری از حمله بی‌سابقه ایران به سرزمین‌های اشغالی با موشک‌های بالستیک خبر داد.به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه مدعی شد موشک‌هایی به سمت سرزمین‌های اشغالی از ایران شلیک شده است. طبق گزارش‌ها، آژیرهای هشدار در اکثر مناطق فلسطین اشغالی به صدا درآمده است. کانال‌های رسمی خبری اسرائیل از پوشش خبرها منع شده‌اند، سکوت خبری در بین منابع عبری‌زبان دیده می‌شود.

بیش از ۸۰ درصد موشک‌ها به اهداف اصابت کرد

یک منبع آگاه خبر داد که بیش از ۸۰ درصد موشک‌ها در موج اول به اهداف مورد نظر اصابت کرد.به گزارش فارس، یک منبع آگاه خبر داد که بیش از ۸۰ درصد موشک‌ها در موج اول به اهداف مورد نظر اصابت کرد.وی افزود: موج دوم حمله موشکی در راه است

واکنش رژیم صهیونیستی، پاسخ بعدی و ویران‌کننده به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، بیانیه نمایندگی ایران در سازمان ملل در خصوص پاسخ موشکی جدید به رژیم صهیونیستی منتشر شد.در این بیانیه آمده است: پاسخ حقوقی، منطقی و مشروع ایران به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن اتباع و منافع ایران و تعرض به حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت. در صورت واکنش رژیم صهیونیستی و شرارت جدید، پاسخ بعدی و ویران‌کننده به دنبال خواهد داشت. کشورهای منطقه و حامیان صهیونیست‌ها، حساب خود را از این رژیم جدا کنند.

جلسه فوری بایدن با تیم امنیت ملی آمریکا

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد پیش از حمله ایران به رژیم صهیونیستی، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا جلسه‌ای فوری با «کامالا هریس» معاون و همچنین تیم امنیتی خود تشکیل داده است.به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه مدعی شد موشک‌هایی به سمت سرزمین‌های اشغالی از ایران شلیک شده است. طبق گزارش‌ها، آژیرهای هشدار در اکثر مناطق فلسطین اشغالی به صدا درآمده است. المیادین نوشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی از برخورد موشک‌هایی به شمال تل‌آویو خبر می‌دهند. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد ۴۰۰ موشک از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است. 

عملیات منحصربه فرد مقاومت در تل‌آویو

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از عملیات استشهادی دو نیروی مقاومت در تل آویو خبر دادند که تاکنون دستکم ۱۷ صهیونیست زخمی شده‌اند، منابع خبری در ادامه از هلاکت هشت صهیونیست در آمار اولیه این عملیات خبر داده‌اند.به گزارش  تسنیم، منابع عبری از تیراندازی در تل آویو و سرازیر شدن تیم های امدادرسانی به مکان وقوع تیراندازی خبر دادند.این منابع اذعان کردند که دو نیروی مقاومت در عملیاتی در تل آویو شروع به تیراندازی کردند که به زخمی شدن دستکم 17 شهرک نشین منجر شده است.منابع خبری در تازه ترین خبر آمار تلفات صهیونیستها در این عملیات منحصر به فرد مقاومت را هشت نفر اعلام کردند.

منبع : آرمان ملی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار