| کد مطلب: ۱۱۲۷۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد

انتخاب ستاره‌های بارسا: یامال بهترین بازیکن فصل

ستاره‌های بارسلونا عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته این تیم را به لامین یامال اهدا کردند.

 انتخاب ستاره‌های بارسا: یامال بهترین بازیکن فصل

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، یامال بدون شک یکی از بهترین بازیکنان پرورش یافته در آکادمی بارسلونا معروف به لاماسیا است که توانست فصل گذشته به ستاره بی چون و چرای این تیم تحت هدایت ژاوی تبدیل شود و با وجود این که آنها نتوانستند جامی را به دست آورند اما او یکی از بهترین عملکردها را در رقابت‌های لالیگا به نمایش گذاشت. 

درخشش این بازیکن توجه بسیاری را به او جلب کرد و باعث شد که تعداد زیادی از فوتبال دوستان و کارشناسان و رسانه‌ها عملکرد فوق العاده‌اش را که با توجه به سن کمش بیش از پیش جذاب می‌شد تحسین کنند و این درخشش در نهایت هم او را به اردوی تیم ملی اسپانیا و حضور در جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ رساند. 

 نتایج رای‌گیری از بازیکنان بارسلونا برای انتخاب بهترین بازیکن فصل گذشته این تیم در مسابقات لالیگا و جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا هم اعلام شد و این یامال بود که توانست اکثریت آرا را به خودش اختصاص دهد و به عنوان بهترین بازیکن بارسا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ انتخاب شود. 

همان طور که انتظار می‌رفت، جایزه بهترین بازیکن فصل تیم زنان بارسلونا از نگاه ستاره‌های این تیم هم به آیتانا بونماتی رسید که برنده توپ طلا در این تیم است و نقش مهمی را در قهرمانی‌های متوالی و آمار خیره کننده تیم زنان بارسا ایفا کرده است.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار