| کد مطلب: ۱۱۲۶۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد

مردم برنده شدند

خسته نباشید بلند بالا به هموطنان از پیر و جوان و خرد کلان و همه جان وتنم فدای وطنم.در زیر آماج زهرآگین حملات گوناگون دشمنان از خرد و‌کلان ،تیرهای کشنده مهاجمان از داخل وخارج واقعا دست مریزاد هموطن.باران تهمت وشایعه و رگبار دشمنی وکینه هردم در شهر و روستا برسرمان ریختند و تنها دلیل روشن این همه دشمنی این است که یک ملت ‌تنها و تنها می خواهد از آزادی و استقلال وطن خود دفاع کند.

واقعا اگر این انرژی و‌ قدرتی را که صرف تو سری خور کردن این ملت صرف می شد ومی‌شود،در مسیر عمران و آبادی تمام بیایان‌ها و کویر های کره زمین مصرف می‌شد ،الان یک وجب زمین خشک و خالی در جهان پیدا نمی شد!آفرین بر همت و لیاقت این مردم جان‌ها فدای این همه معرفت و عشق و یکرنگی.

نکته عجیب و ‌قابل توجه اینکه تنگ نظران و‌کم‌بین‌ها اگر این همه وقت و انرژی و دقت را به جای مصرف کردن در راه یافتن کاستی‌ها و کمبودها و اختلافات کشور و مردم ما درجهت حل وفصل کمبود های خود مصرف می نمودند اینک بر منابع وذخایر زمین دست یافته بودند!!کمبودها و‌گرانی‌ها و‌مشکلات برخلاف خلاف تصور و تفکرات بچگانه آنها موجب تقویت بنیه ورشد انرژی های می‌شود.

چرا؟؟؟ چرا؟؟؟دقیقا مردم فهیم و ‌بزرگوار ما با اطلاع دقیق از طرح‌های شوم و نقشه‌های موذیانه آنها توجهی به آنها و تفکراتشان ننموده و‌با بزرگواری وسعه صدر هزینه های ازادگی و‌اقایی خود را می پردازند.

چهاردهمین بار درحضور مردم پای صندوق‌های رای آنها را در احقاق حق خود استوارتر ومصمم تر نمود،

و حالا روی سخن با دولتمردان ؛ از هر سلیقه و دیدگاه سیاسی وفرهنگی عزیزان هموطن باید در راه مردمی چون شما جان فدا نمود ، وحدت وهمدلی رمز غلبه بر مشکلات هستند ، دلسردی و خستگی راه را دشوار تر نموده و مارا خسته تر خواهد ساخت،اما عزم استوار قدم های ما محکم تر نموده و دشمن را مایوس تر خواهد کرد.

انگار دیروز بود که بدن سوخته شهید بزرگوار رجایی ویارهمراهش شهید باهنر و یاران همسنگرشان بر دوش همین مردم با اشک اما استوار به خاک سپرده شد.قدردانی از جانفشانی های این بزرگواران با ‌‌‌تداوم راهشان ممکن است.دولتمردان آینده با قدردانی از این مردم شریف وپاک باید مشکلات فراروی آنها را با اعتماد بنفس وتوکل حل وفصل نمایند.

 

مجید ابهری

آسیب شناس

 

 

منبع : آرمان ملی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار