| کد مطلب: ۱۰۹۹۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد

هراس کیهان از اتحاد اصلاح طلبان!

چرا از اصلاحات تمام شده هراس دارید؟

اصولگرایان دلواپس پس از انتشار نامه 110 اصلاح طلب شاد شدند و تصور کردند انشقاقی در جریان اصلاحات رخ داده است . اما اشتباه کردند چرا که تنها نامه را خواندند و توجهی به مناسبات درون جبهه اصلاحات نداشتند. روزنامه آرمان ملی بارها در گزارش‌هایش به این نکته اشاره داشت که تصمیمات اصلاح‌طلبان به‌صورت هماهنگ باشد تا چنین ناآگاهانی تصورانشقاق نداشته باشند.

چرا از اصلاحات تمام شده هراس دارید؟

کیهان در نتیجه گیری اشتباه خود از گزارش آرمان ملی آورده است:«عملیات تخریبی روزنامه آرمان در حالی است که موضوع دوپارگی در جبهه اصلاحات، عمیق‌تر و ریشه‌دار‌تر از انتخابات فعلی است. چرا که طیف تندرو اصلاح‌طلبان، ابتدا شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را به بن‌بست کشاندند و حجم توهین‌ها و تندروی‌ها در بحبوحه انتخابات مجلس یازدهم در سال 1398‌، عارف و موسوی‌لاری را مجبور به استعفا از ریاست و هیأت‌رئیسی شورا کرد و به همین علت هم شعسا فرو پاشید. رادیکال‌ها سپس به بهانه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1400، به دودستگی جدید در نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان (ناسا) دامن زدند و با قلدرمآبی خواستار تحریم انتخابات شدند که با مخالفت 16 حزب اکثریت در مقابل 15 حزب شد اما با این وجود، بهزاد نبوی نتوانست جلوی فشار تندروها مقاومت کند و او هم ناچار به کناره‌گیری شد. حالا هم که آذر منصوری دبیرکل حزب اتحاد ملت، رئیس جبهه اصلاحات شده، همان عملیات تخریب در درون جبهه اصلاحات ادامه دارد و جالب این که مدعیان تندرو اصلاح‌طلبی، قائلان به حضور در انتخابات را که بخشی از سازوکار اصلاح‌طلبی است، به فرصت‌طلبی و قدرت‌طلبی و رفتار نامعقول متهم می‌کنند و حال آن که، انتخابات بدیهی‌ترین مسیر اصلاح‌طلبی است.» کیهان در بخش دیگر به تحریف واقعیت پرداخته و آورده است:«ضمنا روزنامه آرمان تلویحا اعتراف می‌کند، تحریم انتخابات مجلس هفتم کار ابتر و بیهوده‌ای بود چرا که در انتخابات بعدی مجبور شده‌اند آن تصمیم را زیر پا بگذارند و نقض آن را عمل کنند. به بیان دیگر، اگر تحریم کار درستی است، چرا بعدا آن را زیر پا گذاشتند و چرا دوباره به تحریم برگشته‌اند و به عقبه فرو ریخته وعده می‌دهند که نگران نباشد چرا که در این حرکت تناوبی، دوباره به انتخابات برمی‌گردند؟!» کیهان برای فریب مخاطب از اشاره به شرایط انتخابات مجلس هفتم و با انتخابات پس از آن پرهیز کرده و اشاره‌ای به تعدادتایید صلاحیت شدگان در آن انتخابات ندارد.

*چرا از تمام شدن اصلاحات نگرانید؟

اگر اصلاح طلبان به ادعای اصولگرایان جایگاهی ندارند باید به این سوال پاسخ دهند که چرا هر روز به تخریب این جریان می‌پردازند به عنوان نمونه الله کرم می گوید:« اعتماد مردم به شما اصلاح‌طلبان از بین رفته است. شما اصلاح‌طلبان به نفعتان است به دامان ملت بازگردید. اکنون اصلاح‌طلبان به دلیل غربگرایی تمام شده‌اند.» او خودش بهتر می‌داند مشارکت مردم در انتخابات با حضور کاندیداهای اصلاخ طلب چند برابر بوده است و ادعاهای او که به گفته خودش کف خیابانی بوده است، تنها نشانگر نارضایتی از وضعیت اردوگاه اصولگرایی است .

منبع : آرمان ملی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار