| کد مطلب: ۱۰۹۸۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد

علی مطهری:

لیست ۳۰ نفره تهران را منتشر می‌کنم

آرمان ملی – یاسمین طالقانی: شایعات زیادی درباره علی مطهری مطرح بود به عنوان نمونه برخی مدعی بودند فهرست منتسب به «علی لاریجانی» در حال نهایی شدن است و قرار است این لیست به سرلیستی «علی مطهری» وارد عرصه انتخابات شود.

لیست ۳۰ نفره تهران را منتشر می‌کنم

25بهمن هم ایسنا نوشت؛ لیست صدای ملت توسط احزاب ندای ایرانیان، اعتماد ملی، کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه و نیروهای اعتدال‌گرا در تهران در حال نهایی شدن است و تا چند روز آینده منتشر می‌شود. علی مطهری سرلیست صدای ملت در تهران خواهد بود. اما دیروز فرزند شهید مطهری خط بطلانی بر شایعات کشید و خبر مهمی را اعلام کرد و آن هم ارائه لیست بود. علی مطهری، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، از منتشر شدن لیست منتسب به خود برای انتخابات مجلس دوازدهم خبر داد و گفت: این لیست احتمالاً تا فردا نهایی و منتشر خواهد شد. وی با بیان اینکه لیست تهران ۳۰ نفره خواهد بود و خودم نیز سرلیست آن هستم درباره وابستگی این لیست به اشخاص و گروه‌های سیاسی گفت: ما مستقل هستیم و به هیچ‌کس وابستگی نداریم؛ نه آقای لاریجانی و نه آقای روحانی. نه اصلاح‌طلبان و نه اصولگرایان. مطهری گفت: هنوز لیست تهران قطعی نشده است و ما در حال رایزنی‌های نهایی با گروه‌ها و جریان‌های سیاسی هستیم. علی مطهری فعال سیاسی و نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی، در خصوص پیش‌بینی خود از حضور مردم در انتخابات آتی گفت: فکر می‌کنم با توجه به شرایط کشور، هم شرایط داخلی و هم به خاطر شرایط منطقه حضور مردم در مجموع قابل‌قبول خواهد بود. به خاطر آنکه وقتی مردم احساس خطر می‌کنند، به‌رغم همه انتقادهایی که دارند، برای حفظ اصل انقلاب و جمهوری اسلامی مشارکت قابل قبولی خواهند داشت. وی در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که نحوه فعالیت شما در انتخابات به چه صورت خواهد بود، گفت: من از تهران در انتخابات شرکت خواهم کرد اما در مورد اینکه وضعیت حضور ما چگونه باشد، هنوز در حال رایزنی و گفت‌وگو هستیم. مطهری در پاسخ به این سوال که با کدام گروه‌ها در حال گفت‌وگو هستید، گفت: با همه گروه‌ها اعم از اصلاح‌طلبان و معتدلین و اصولگرایان، در حال رایزنی هستیم و هنوز روشن نیست. مازیار بالایی، عضو جبهه اصلاحات، با اشاره به برنامه‌ریزی ۴حزب اعتماد ملی، کارگزاران، اعتدال و توسعه و ندای ایرانیان با محوریت علی مطهری برای انتخابات پیش‌رو گفت: این چهار حزب جلساتی را با آقای مطهری برای انتخابات پیش‌رو برگزار کرده‌اند.

*تلاش برای همراهی با مطهری

 جالب اینجاست برخی سعی در نسبت دادن حزب خود به مطهری دارند چنانکه دیروز سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: علی مطهری در روزهای آینده لیست انتخاباتی را معرفی خواهد کرد که مورد حمایت برخی احزاب اصلاح‌طلب خواهد بود. سعید نورمحمدی، درباره تازه‌ترین وضعیت تهیه لیست ائتلافی برخی احزاب اصلاح‌طلبان و اعتدالیون، اظهار کرد: علی مطهری با احزاب و فعالت سیاسی مشورت داشته و به زودی لیست خود را معرفی خواهد کرد.

منبع : آرمان ملی
نویسنده : یاسمین طالقانی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار