| کد مطلب: ۱۰۷۱۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد

خاطرات روزانه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

انتقاد از خاتمی

۲ آبان ۱۳۷۶

در منزل بودم، با کار روی قرآن و مطالعه مذاکرات شورای امنیت ملی در ماه‌های آخر عمر رژیم سابق که در مقابل تظاهرات وسیع مردم، مستأصل شده بودند. ظهر بچه‌ها جمع بودند؛ جز محسن و بچه‌هایش که همراه عفت، برای مراسم وفات یکی از بستگان به رفسنجان رفته‌اند و فائزه که به مصر سفر کرده است.

در گزارش‌های امروز، اعلان صریح آمریکا، مبنی بر مخالفت با عبور لوله‌های گاز و نفت آسیای میانه از ایران و نیز همکاری ترکیه با ایران در این جهت و نیز اعلان صریح پارلمان اروپا، مبنی بر لزوم عدم همکاری اروپا با ایران و عدم مراجعت سُفرای اروپا و تأکید برعدم تغییر وضع ایران با انتخابات جدید و آمدن آقای خاتمی، مورد توجه است.

اعلان شد که مأموریت پایگاه فضایی میر تا پایان سال ۱۹۹۹ پایان می‌پذیرد؛ سفینه‌ای که در سال ۱۹۸۶ میلادی در فضا، در ۴۰۰ کیلومتری بالای کُره زمین با حدود ۴۰ متر طول و ۲۷ متر عرض و ۳۵ متر ارتفاع مستقر شد.

  فاطی و سارا، عصر به سینما رفتند و با شام برگشتند. با هم شام خوردیم. سارا می‌گوید، همکلاسی‌هایش در [مدرسه] آیین روشن که در زمان انتخابات، با جدیت از آقای خاتمی حمایت می‌کردند، این روزها ناامید شده‌اند و انتقاد می‌کنند؛ به خاطر اینکه می‌بینند، وعده‌های انتخاباتی عملی نشده و دفاع بعضی از معلم‌ها هم کم اثر است.

کتاب «انتقال قدرت»

 

 

 

منبع : آرمان ملی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار