| کد مطلب: ۱۰۶۵۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری ۵ سارق پسته

آرمان ملی :فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری 5 سارق پسته طی دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا گشت‌های انتظامی حوزه باغات در دامغان تشدید شده است.

دستگیری ۵ سارق پسته

سرهنگ غلامحسین عرب ابراز داشت: عملیات نخست در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر وجود دو سارق در باغات پسته موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت. وی ضمن بیان اینکه با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی دو سارق دارای سوابق کیفری سرقت و مواد مخدر بودند، دستگیر شدند، افزود: در بازرسی منزل یکی از متهمان ۴۵ کیلو پسته تازه و وسایل سرقتی کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری سه سارق سابقه‌دار باغات پسته شناسایی و دستگیر شدند، گفت: در منزل یکی از این سه نفر ۳۰۰ کیلو پسته تازه کشف و ضبط شده است. عرب ضمن بیان اینکه برای پیشگیری از بروز این سرقت‌ها در فصل برداشت پسته گشت‌های محسوس و نامحسوس در شهرستان فعال شده است، تصریح کرد: پلیس برای حمایت از کشاورزان دامغانی تا پایان برداشت محصول در کنار مردم حضور خواهد داشت.

وی ضمن بیان اینکه گشت‌های شبانه‌روزی برای کاهش وقوع سرقت فعال هستند، بیان کرد: از کشاورزان پسته کار دامغانی نیز تقاضا داریم که اقدامات حفاظتی لازم شامل دیوار، حفاظ، وجود نگهبان، دوربین و غیره را برای پیشگیری از وقوع جرم حتما انجام دهند و موارد مشکوک را گزارش کنند تا موضوع رسیدگی شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار