| کد مطلب: ۱۰۶۵۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد

جزئیات بازداشت عکاس تسنیم توسط طالبان

آرمان ملی :«محمدحسین ولایتی» عکاس و تدوینگر خبرگزاری تسنیم توسط گروه طالبان در افغانستان بازداشت شد.

جزئیات بازداشت عکاس تسنیم توسط طالبان

حسین ولایتی روز شنبه هفته جاری و در حالی که به صورت قانونی و از طریق مرز هوایی وارد افغانستان شده و مدت ۱۰ روز نیز در کابل حضور داشت، هنگام بازگشت و در فرودگاه کابل بدون هیچگونه توضیح مشخصی بازداشت شده است. طالبان به‌رغم پیگیری‌ها هیچ توضیحی ارائه نکرده است که ولایتی را بنا به چه دلیلی بازداشت کرده است؟

شورش اعدام شد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان اظهار داشت: صبح دیروز ۳۱ مردادماه حکم قصاص نفس غلامرضا (شورش) مروتی در زندان مرکزی سنندج اجرا شد. حسینی گفت: در مورخ ۱۳ آبان ماه ۱۳۸۸ و در پی سرقت غلامرضا (شورش) مروتی از طلافروشی سیار در سقز، صاحب طلافروشی را به قتل می‌رساند. رئیس کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: با اقدامات پلیس آگاهی سقز، متهم پس از ۹ ماه دستگیر و روانه زندان می‌شود.

کشف پاتوق فساد

نماینده دادستان قزوین از کشف پاتوق فساد در یکی از کافه‌های مستقر در جاده سلامت قزوین و ترویج فساد و فحشا در پوشش نمازخانه در این کافه خبر داد. در ادامه اجرای طرح انتظام‌بخشی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی توسط دادستانی مرکز استان و با حضور سیدجمال حسینی نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان پاتوق فساد در یکی از کافه‌های مستقر در جاده سلامت قزوین کشف شد.

برکناری به‌خاطر توییت؟

محمدرضا نجارزاده مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما که در هفته‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده بود، از سمت خود کنار رفت. فرهیختگان با اعلام این خبر نوشت: «نجارزاده در جریان ماجرای بازگشت برخی چهره‌های قدیمی به صداوسیما با محمدرضا شهبازی مجری شبکه دو درگیری لفظی پیدا کرده بود و گفته بود برنامه شهبازی «۵ درصد» بیننده دارد!

جدایی یک مجری سرشناس

در یک ماه اخیر برنامه گزارش ورزشی بدون حضور رضا جاودانی از شبکه سه پخش شده و به نظر می‌رسد در ادامه تغییرات صداوسیما، همکاری این مجری هم با تلویزیون به پایان رسیده است.

محمدصادقی آزاد شد

کیفرخواست پرونده بازیگری که با اظهارات غیر متعارف و غیر قانونی مخاطبانش را دعوت به خشونت کرده بود صادر شد. گفتنی است، محمد صادقی بازیگر تلویزیون پس از ۲۵ روز بازداشت با قرار وثیقه به صورت موقت آزاد شد. محمد صادقی بازیگری که با انتشار فیلمی از خود با اظهارات غیر متعارف و غیر قانونی مخاطبانش را دعوت به خشونت کرده بود پس از ۲۵ روز بازداشت با صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست رسیدگی به پرونده با قرار وثیقه موقتا آزاد شد.

دستگیری کفاش کارچاق کن!

رئیس کل دادگستری استان گلستان از دستگیری فردی که در پوشش کفاشی اقدام به کارچاق‌کنی و دادن وعده حل مشکل مردم در دستگاه قضائی گالیکش را می‌داد، خبر داد. حیدر آسیابی گفت: فرد دستگیر شده، چند ماه پیش با تلاش حفاظت و اطلاعات دادگستری استان شناسایی و به منظور شناسایی رابطان احتمالی، تحت نظر قرار گرفت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار