| کد مطلب: ۴۲۸۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد

عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس:

تلاش تامین اجتماعی برای توسعه پوشش بیمه همگانی حائز اهمیت است/ بیمه زنان خانه دار در راستای حمایت از شان خانه داری است

عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس گفت: تلاش تامین اجتماعی برای توسعه پوشش بیمه همگانی و صیانت از امنیت و کرامت بانوان حائز اهمیت است.

تلاش تامین اجتماعی برای توسعه پوشش بیمه همگانی حائز اهمیت است/ بیمه زنان خانه دار در راستای حمایت از شان خانه داری است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، زهره الهیان با اشاره به طرح ملی توسعه پوشش بیمه همگانی سازمان تامین اجتماعی با عنوان "بیمه خانواده ایرانی" اظهار داشت: با اجرای این طرح، آسایش و امنیت برای آینده جامعه ایران اسلامی رقم می خورد.
وی با بیان اینکه بیمه زنان خانه‌دار سالها به عنوان یکی از مطالبات جامعه زنان تبدیل شده است، گفت: با توسعه پوشش بیمه همگانی و صیانت از آسایش و تکریم بانوان، به این مطالبه مردمی پاسخ مناسب و روشنی داده ایم.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس افزود: موضوع بیمه زنان خانه‌دار موضوعی مهم و در راستای حمایت از شأن خانه‌داری و زنان خانه‌دار است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، تاکید کرد: بیمه زنان خانه‌دار از منظر حفظ تعادل خانواده، حمایت از خانه‌داری زنان و استقلال و رفاه اعضای خانواده، اهمیت بسزایی دارد.
وی افزود: باید تلاش کنیم تا امنیت بانوان و حفظ شان و کرامت آنها با خانواده و جامعه به سطحی که شایسته زنان این مرز و بوم است، ارتقا یابد.
وی اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح، شاهد آرامش تمام خانواده‌های ایرانی باشیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار