| کد مطلب: ۴۰۶۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد

بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقتدریم» درمنطقه2

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی،هنری در محلات به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و با شعار «ما مقتدریم» خبر داد.

بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقتدریم» درمنطقه2

آرمان ملی آنلاین -کاظم داودی با اشاره به اینکه مراسم های بزرگداشت این هفته با شعار «ما مقتدریم» و با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی برگزار می شود،گفت: به منظور هرچه با شکوه تر برگزار شدن برنامه های این هفته لازم است ضمن فراهم کردن شرایط مناسب برای مشارکت همه اقشار مختلف مردم ازظرفیت ها، توانمندی ها و پتانسیل های سرای محلات، گروه های اجتماعی وسایرنهادهای فرهنگی استفاده شود .
وی افزود: آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس وخانواده معظم‌شهداء، روایت گری دفاع مقدس و ترویج بصیرت ایثار و ایستادگی"؛ ازرویکردهای مورد توجه برنامه های این ایام است..
داودی طرح " بیت الشهید" و"مهمان حاج قاسم" را از برنامه های شاخص این هفته برشمردوگفت : به منظور ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، اطلس خانواده معظم شهداء در قالب طرح بیت الشهدا تهیه و تدوین می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه2، وی افزود:ارائه خدمات متنوع فرهنگی ،پزشکی ،هنری و ... به شهروندان با عنوان"مهمان حاج قاسم" ؛با رویکرد فعالیتهای خلاقانه و نوآورانه از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار