| کد مطلب: ۳۳۴۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد

آغاز واکسیناسیون کارکنان شهرداری تهران به میزبانی شهرداری منطقه ۱۶

آیین افتتاح طرح واکسیناسیون کرونا، ویژه کارکنان شهرداری تهران به میزبانی شهرداری منطقه ۱۶ در سوله بحران بوستان بعثت برگزار شد.

آغاز واکسیناسیون کارکنان شهرداری تهران به میزبانی شهرداری منطقه ۱۶

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ آیین افتتاح طرح واکسیناسون کرونا با حضور مهدی چمران، رییس و تعدادی از اعضای شورای شهر تهران، علیرضا جاوید سرپرست شهرداری تهران، حامد مظاهریان معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران، پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶، حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران و ... در بوستان بعثت برگزار شد.

مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران در حاشیه آیین افتتاح طرح واکسیناسیون کرونا در منطقه ۱۶ گفت: در این شرایط ضرورت دارد همه مردم کشورمان واکسینه شوند تا میزان مقابله و قدرت پایداری‌شان در مقابل بیماری بیش‌تر و از این موج در حال گسترش بیماری کاسته شود.

علیرضا جاوید سرپرست شهرداری تهران، اظهار داشت: مجموعه شهرداری تهران هیچ حد و مرزی برای همکاری با دولت و ستاد ملی کرونا به ویژه ستاد استان تهران قائل نیست و تمام امکانات موجود در مجموعه مدیریت شهری در خدمت این ستاد است.

به گفته جاوید، این مرکز واکسیناسیون نمونه‌ای از این همکاری‌ها می‌باشد که دو وجه شهروندان منطقه ۱۶ و کارکنان شهرداری تهران را برای واکسیناسیون در نظر دارد.

سرپرست شهرداری تهران با بیان این‌که واکسیناسیون از امروز و قبل از افتتاح رسمی آغاز شده و بعد از آن نیز ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: این مرکز ظرفیت دو هزار تزریق در روز را دارد که نیمی از آن به شهروندان و نیمی دیگر به کارکنان شهرداری تهران اختصاص دارد.

حمید چوبینه، مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران نیز با اشاره به اهمیت موضوع واکسیناسیون خاطر نشان کرد: این مرکز واکسیناسیون با حمایت دانشگاه علوم پزشکی تهران که امکانات واکسن را تهیه و امکانات سخت افزاری که شرکت شهر سالم شهرداری تهران فراهم کرد، راه اندازی شد.

او با بیان اینکه هم در حوزه بهداشتی و هم در زمینه ایمن سازی شهروندان تهرانی با دانشگاه علوم پزشکی تهران همکاری داریم، افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و واکسینه کردن به‌هنگام شهروندان مهم‌ترین نکته در این روزهای دشوار است. از ابتدای ورود کرونا همکاری‌های لازم را در زمینه درمان انجام داده و تمام امکانات شرکت شهر سالم را در اختیار ستاد کرونا و بهداشت تهران قرار دادیم و لاین ویژه خدمات بیماران کرونایی را از سایر بیماران جدا کردیم.

پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶ نیز در این مراسم گفت: این مرکز با دستور سرپرست شهرداری تهران و همکاری شرکت شهر سالم در منطقه ۱۶ فعالیت خود را شروع کرده است.

او مکان این مرکز را ضلع شمال غربی بزرگراه بعثت در کنار بوستان بعثت عنوان کرد و افزود: اقدامات و هماهنگی‌های لازم در چند روز گذشته برای راه اندازی انجام شد. در منطقه ۱۶ این مرکز در دو بخش به شهروندان و کارکنان شهرداری تهران خدمات لازم برای واکسیناسیون را ارائه می‌کند.

وی این‌گونه ادامه داد: واکسیناسیون پاکبانان و پرسنل مجموعه شهری یک ضرورت اساسی می‌باشد، چرا که در خط مقدم ارائه خدمات به شهروندان و از سوی دیگر خطر ابتلا به کووید۱۹ در آنان بسیار بالا می باشد، واکسینه نمودن می‌تواند ایمنی افراد را در برابر ویروس افزایش و خطر مرگ و میر را کاهش دهد.

امید است این واکسیناسیون ها باعث شود تا در مقابل این موج بتوانیم ایستادگی کنیم و امنیت سلامت کارکنان شهرداری تهران و شهروندان منطقه فراهم شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار