| کد مطلب: ۶۰۰۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد

بازداشت‌ها به شاخ‌های مجازی رسید / سلبریتی‌های شایعه‌افکن و التهاب آفرین در صف دوم دستگیری‌ها/ روایت خبرگزاری اصولگرا از اتهامات یک «بلاگر» در پرونده مسمومیت‌های سریالی

منابع آگاه از دستگیری تعداد دیگری از این افراد در استان های مختلف نیز خبر می دهند و به نظر می رسد عزم دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی برای برخورد با این افراد جدی است.

بازداشت‌ها به شاخ‌های مجازی  رسید / سلبریتی‌های شایعه‌افکن و التهاب آفرین در صف دوم دستگیری‌ها/ روایت خبرگزاری اصولگرا از اتهامات یک «بلاگر» در پرونده مسمومیت‌های سریالی

آرمان ملی آنلاین فارس نوشت، پس از دستگیری تعدادی از عوامل مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس، برخوردها با سلبریتی‌ها و شاخ های مجازی که اقدام به شایعه افکنی و التهاب آفرینی می‌کردند آغاز شد. در یکی از اولین اقدامات یکی از شاخ های مجازی معروف در ارومیه با دستور قاطع قوه قضائیه، توسط سربازان گمنام امام زمان عج دستگیر شد.

پس از دستگیری تعدادی از عوامل مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس، برخوردها با سلبریتی‌ها و شاخ های مجازی که اقدام به شایعه افکنی و التهاب آفرینی می‌کردند آغاز شد. در یکی از اولین اقدامات یکی از شاخ های مجازی معروف در ارومیه با دستور قاطع قوه قضائیه، توسط سربازان گمنام امام زمان عج دستگیر شد.

منابع آگاه از دستگیری تعداد دیگری از این افراد در استان های مختلف نیز خبر می‌دهند و به نظر می‌رسد عزم دستگاه قضائی و نهادهای امنیتی برای برخورد با این افراد جدی است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار