| کد مطلب: ۶۰۰۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد

حضور بانک سرمایه در نمایشگاه موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان

بانک سرمایه به‌منظور معرفی خدمات، فعالیت‌ها و دستاوردهای خود در نمایشگاه جنبی همایش سراسری موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان حضوری فعال داشت.

حضور بانک سرمایه در نمایشگاه موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، محصول جدید و منحصربه‌فرد بانک سرمایه تحت عنوان «آواکارت سرمایه» هم‌زمان با میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان در نمایشگاه جنبی همایش سراسری مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان رونمایی و به همراه سایر محصولات و خدمات این بانک به بازدیدکنندگان معرفی شد.

این گزارش می‌افزاید، از جمله بازدیدکنندگان غرفه بانک در این نمایشگاه، یوسف نوری، وزیر آموزش‌وپرورش و حمیدرضا نجف پور، مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان بودند که ضمن دیدار با مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره این بانک با محصول آواکارت سرمایه آشنا شدند.

شایان‌ذکر است کارشناسان بانک سرمایه نیز در محل غرفه، با ارائه اطلاعات لازم، پاسخ‌گوی سؤالات بازدیدکنندگان بوده و محصولات و خدمات این بانک در تمامی حوزه را معرفی نمودند.

گفتنی است همایش سراسری اعضای هیئت‌مدیره و مدیران عامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه با رویکرد گفتمان‌سازی، تعامل راهبردی، هم‌افزایی و بهره‌وری سازمانی در روزهای شنبه و یکشنبه 13 و 14 اسفند 1401 در اردوگاه شهید باهنر تهران واقع در نیاوران برگزار شد و مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک سرمایه نیز در آن حضور داشتند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار