| کد مطلب: ۶۰۰۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد

واکنش رسمی وزارت بهداشت به اجباری کردن مقنعه مشکی در داروخانه‌ها / در همه جای دنیا استانداردهایی برای پوشش دارند

رییس سازمان غذا و دارو درباره ملزم شدن کارکنان خانم اعم از مسئول فنی و سایر کارکنان به پوشیدن مقنعه مشکی توضیحاتی را ارائه کرد.

واکنش رسمی وزارت بهداشت به اجباری کردن مقنعه مشکی در داروخانه‌ها / در همه جای دنیا استانداردهایی برای پوشش دارند

آرمان ملی آنلاین ایلنا نوشت: «حیدر محمدی» رئیس سازمان غذا و دارو درباره ابلاغ دستورالعمل نحوه پوشش کارکنان که از جمله مفاد مهم آن ملزم شدن کارکنان خانم (اعم از مسئول فنی و سایر کارکنان) به پوشیدن مقنعه مشکی است، گفت: دستورالعمل مربوط به رعایت پوشش پرسنل داروخانه‌ها چیز جدیدی نیست.ما دستورالعمل پوشش استاندارد برای کارکنان داروخانه‌ها را همیشه داشته‌ایم. این دستورالعمل هم که ابلاغ شده است صرفا درخصوص استاندارد پوشش است. به تبع این دستورالعمل، یکی از بندهای آیین‌نامه رعایت شئونات اسلامی است.

رئیس سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: آیین‌نامه داروخانه‌ها شاید بارها بعد از انقلاب بازبینی شده و ابلاغ شده است. این چیزی که شما می‌بینید همان ابلاغ آیین‌نامه قبلی است اما برخی از رسانه‌ها از روی شیطنت برخی از بخش‌های آن را پررنگ‌تر کرده‌اند که از طریق آن بتوانند ضربه بزنند.

محمدی تصریح کرد: در حالی که اینگونه نیست و این یک استاندارد پوشش است که در همه جای دنیا هم استانداردهایی برای پوشش دارند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار