| کد مطلب: ۶۰۲۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد

ارسال گزارش هیئت نظارت درباره اظهارات علیرضابیگی و 75 خودروی شاسی بلند به قوه قضاییه

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: گزارش هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان درباره اظهارات آقای احمد علیرضا بیگی مبنی بر اهدای ۷۵ دستگاه خودروی شاسی بلند به نمایندگان از سوی وزارت صمت، به قوه قضائیه ارسال شد.

ارسال گزارش هیئت نظارت درباره اظهارات علیرضابیگی و 75 خودروی شاسی بلند به قوه قضاییه

آرمان ملی آنلاین الف نوشت، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: گزارش هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان درباره اظهارات احمد علیرضابیگی مبنی بر اهدای 75 دستگاه خودروی شاسی بلند به نمایندگان توسط وزارت صمت، به قوه قضائیه ارسال شد.

وی افزود: هیئت رئیسه از جایگاه مجلس و نمایندگان در مقابل اتهام‌زنی‌ها و هرگونه موضوعی که بخواهد شأنیت مجلس را زیر سؤال ببرد، دفاع می‌کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای علیرضابیگی نتوانست در جلسه هیئت نظارت هم مستندات کافی و مناسبی برای ادعای خود ارائه کند.

سلیمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه درباره این موضوع از آقای علیرضابیگی شکایت شده بود، هیئت نظارت بر اساس این موضوع گزارش خود را برای رسیدگی قضائی به قوه قضائیه ارسال کرد.

علیرضابیگی نماینده مردم تبریز اخیرا مدعی شده بود که در جریان استیضاح نوبت قبل وزیر صمت، 75 نماینده مجلس خودروی شاسی بلند گرفتند تا فاطمی امین همچنان وزیر بماند.

بر همین اساس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس بع از طرح این ادعا؛ اظهارات احمد علیرضابیگی درباره اهدای 75 دستگاه شاسی بلند به نمایندگان را صحیح ندانست و دلایل و مستندات این نماینده درباره اظهاراتش را فاقد اعتبار حقوقی دانست.

این موضوع از سوی حراست قوه مقننه هم مورد بررسی قرار گرفت و بر همین اساس حراست مجلس هم تاکید کرد که کذب بودن این ادعا مشخص شده است.

همچنین معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، سخنگوی دولت و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت نیز این ادعا را کذب دانسته بودند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار