| کد مطلب: ۶۰۲۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد

تلویزیون‌هایNeo QLED 2023 سامسونگ گواهی کاهش کربن را دریافت کرد

سامسونگ الکترونیکس به تازگی اعلام کرد که 6 مدل از تلویزیون‌های Neo QLED سری 2023 این شرکت، گواهینامه کاهش کربن را از موسسه کربن تراست (Carbon Trust) دریافت کرده است. این برچسب زمانی به یک محصول اعطا می‌شود که ثابت شود ردپای کربن آن، سال به سال کاهش یافته است. کسب این برچسب، تاییدی بر تلاش‌های سامسونگ برای افزایش پایداری در چرخه عمر محصول است.

تلویزیون‌هایNeo QLED 2023  سامسونگ گواهی کاهش کربن را دریافت کرد

آرمان ملی آنلاین - سئوک‌وو یونگ، معاون بخش نمایشگرهای بصری سامسونگ گفت: «اینکه یک سازمان معتبر، مأموریت ساخت محصولات پایدار سامسونگ را به رسمیت شناخته است، باعث خوشحالی است. در عین حال ما همچنان متعهد به ساخت محصولاتی پیشرو و سازگار با آینده سیاره خود هستیم. به عنوان بزرگترین تولید کننده تلویزیون در جهان، ما مسئولیت خود را برای رهبری این حوزه می‌شناسیم و همچنان به استفاده از فناوری برای ایجاد تغییرات مثبت ادامه خواهیم داد».
کربن تراست، یک مؤسسه مشاوره جهانی درباره تغییرات اقلیمی است که توسط دولت بریتانیا با مأموریت پاسخ به تغییرات اقلیمی و کاهش گازهای گلخانه‌ای، تأسیس شده است. این سازمان طبق استانداردهای جهانی، میزان گاز‌های گلخانه‌ای تولید شده در کل چرخه عمر محصول (از تولید تا پسماند) را بررسی می‌کند.
سری‌های Neo QLED 2023 این گواهینامه را به خاطر تلاش‌های سامسونگ در جهت کاهش وزن محصولات و کمتر شدن میزان مصرف انرژی آن‌ها (در مرحله استفاده از محصول) نسبت به سری‌های قبلی خود، دریافت کرده است. تلویزیون‌های دریافت‌کننده این گواهینامه زیست محیطی، شامل سه مدل از تلویزیون‌های سری Neo QLED 8K و سه مدل‌ از تلویزیون‌های سری Neo QLED 4K سامسونگ می‌شود. از آنجایی که سامسونگ قصد دارد دامنه این تلاش‌ها را گسترش دهد، انتظار می‌رود امسال هم برای بیش از 20 مدل از سری تلویزیون‌های QLED، Crystal UHD، OLED و همچنین مانیتورها و ساینیج‌های خود، برچسب رد پای کربن را دریافت کند.
در سال 2021، Neo QLED اولین صفحه نمایشی بود که این گواهینامه را بین تلویزیون‌های 4K و وضوح بالاتر دریافت کرد. در سال بعد، 16 سری از محصولات 2022 سامسونگ، شامل 11 سری از تلویزیون‌های QLED، Crystal UHD و Lifestyle و همچنین پنج مانیتور و محصولات ساینیج نیز این گواهینامه را دریافت کردند.
بخش نمایشگرهای بصری سامسونگ، به عنوان شرکتی که توانسته برای هفده سال متوالی رهبری جهانی صنعت تلویزیون را حفظ کند، به معرفی محصولاتی نوآورانه و سازگار با محیط زیست ادامه می‌دهد.


ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار