| کد مطلب: ۶۰۲۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد

پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی بانک مسکن/ با کاربردهای سامانه‌ آنی‌رو بیشتر آشنا شوید

سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض بانک مسکن با هدف ارایه خدمات در راستای پرداخت غیر حضوری و آنلاین عوارض جاده‌ها راه‌اندازی شده است.

پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی بانک مسکن/ با کاربردهای سامانه‌ آنی‌رو بیشتر آشنا شوید

آرمان ملی آنلاین - به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی یکی از خدمات آنلاین و غیرحضوری بانک مسکن است که به مشتریان گرامی امکان رانندگی بدون دغدغه و توقف در جاده‌ها و آزادراه‌های کشور را می‌دهد.

سامانه عوارض آزادراهی بانک مسکن به مرکز داده وزارت راه و شهرسازی متصل است و در خطوط عوارضی، با خوانش شناسه برچسب و یا شماره پلاک خودرو، اطلاعات لازم را به سرور مرکزی سامانه پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی این بانک ارسال می‌کند و با مشخص شدن نوع و کلاس خودرو توسط پلیس راهور ناجا، مبلغ قبض تردد پلاک صادر شده و از کیف پول الکترونیکی پرداخت می‌شود.

گفتنی است، در صورتی که کیف پول مشتری (برچسب/تیکت) دارای مانده به میزان مبلغ عوارض آزادراهی مشتری باشد، مبلغ عوارضی از اعتبار کیف پول برداشت شده و ضمن ارسال پیامک آن برای مشتری، مراتب تسویه بدهی به مرکز داده وزارت راه و شهر سازی و پلیس راهور ناجا اعلام می‌شود. اما در صورتی که مشتری فاقد مانده کافی در کیف پول خود باشد در بازه های زمانی 3 الی 5 روز پس از تاریخ صدور قبض، برای شماره تلفن همراه ثبت شده در برچسب/تیکت، پیامک هشدار «پرداخت قبل از اعمال قانون» ارسال می‌شود.

در شرایطی که پلاک خودرویی فاقد برچسب در سامانه پرداخت الکترونیک بانک مسکن باشد، می‌تواند عوارض آزادراهی خود را از طریق سامانه آنی‌رو تسویه کند. سامانه آنی‌رو اطلاعات مربوط به تسویه قبض را به صورت برخط در اختیار بانک مسکن قرار داده و در پایان روز کاری مبالغ مربوطه را جابه‌جا می‌کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار