| کد مطلب: ۶۰۲۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد

مدیران عامل شرکت‌های تابعه در بانک مسکن باید به دنبال خلق ارزش باشند

در آستانه برگزاری مراسم سی و سومین سالروز تاسیس شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، با حضور مدیران ارشد بانک مسکن، برگزار شد.

مدیران عامل شرکت‌های تابعه در بانک مسکن باید به دنبال خلق ارزش باشند
آرمان ملی آنلاین - به گزارش بانک مسکن ، نخستین جلسه هم اندیشی مدیران شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن به مناسبت سی و سومین سالگرد تأسیس این مجموعه برگزار شد.

این جلسه که به میزبانی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب برگزار شد با تمرکز بر روی مدیریت دانش مدیران، بیان چالش‌ها، بررسی استراتژی‌های کلان، ارائه راهکار جهت گذار از مشکلات اساسی و پیشبرد اهداف کلان انجام شد.

در ابتدای این همایش دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن با اشاره به اقدامات شرکت های تابعه اظهار داشت: پیش از این پروژه‌هایی را در آذربایجان‌شرقی داشته‌ایم و امروز هم پروژه‌ای را افتتاح کردیم که بالای ۱۰۰ واحد بود و همزمان پروژه ناران را افتتاح کردیم و پروژه آیمان را با بالای دویست واحد در حال ساخت هستیم.

وی ادامه داد: همچنین قرارداد پروژه ایران که ۵۶۰ واحدی است را امروز منعقد کردیم که ظرف مدت ۳۶ ماه آن را به پایان خواهیم رساند و همچنین پروژه‌ای که برای منطقه آزاد ارس صحبت شد، امیدواریم مایه خیر و برکت برای این منطقه باشد.

دکتر عسکری، تاکید کرد: مدیران عامل شرکت‌های تابعه در بانک مسکن باید به دنبال خلق ارزش باشند.

وی ادامه داد: پروژه‌های تعریف شده باید در حداقل زمان ممکن به خریداران تحویل شود و در این راستا استفاده شرکت‌های تابعه از فناوری‌های نوین ساخت، نکته بسیار مهمی است که به شدت باید مورد توجه مدیران و تصمیم گیرندگان قرار گیرد.

اقدامات سازنده شرکت ثمسکن باعث افتخار است

در ادامه این جلسه سید محسن فاضلیان، معاون امور اعتباری و عضو هیئت مدیره بانک مسکن با بیان این مطلب که با رصد هر شهر در کشور عزیزمان ایران، شاهد نماد آبی رنگ ثمسکن در بهترین نقاط آنها هستیم، گفت: این موضوع مایه افتخار است و با گذشت سی و سه سال از تأسیس شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن باید به گونه‌ای عمل کرد که سی و سه سال دیگر، آیندگان نیز به این برند افتخار کنند.

در ادامه سعید شیرزادی، مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن، با اشاره به عملکرد شرکت‌ گروه سرمایه‌گذاری مسکن خاطر نشان کرد: برند ثمسکن، امروز یکی از نماد های مهم در بازار انبوه سازی و بورس است که این مسیر باید با تلاش شرکت‌های تابعه این هلدینگ ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه سهامداران بسیاری فارغ از هر فراز و نشیبی که در نماد ثمسکن در طی این سالها به وجود آمده است، مثل عضوی از یک خانواده با ما همراه بودند و پای این نماد مانده‌اند گفت: سهامداران خرد، بزرگترین سرمایه ما هستند و باید در مسیر تأمین منافع آنها قدم برداشت.

وی ادامه داد: گروه مالی بانک مسکن با تمام قدرت از تمام ظرفیت‌ها و ابزارها استفاده می‌کند تا محدودیت مالی برای ساخت مسکن نداشته باشیم و فرهنگ ساخت مسکن ایرانی را جا بیندازیم.

در انتهای این جلسه نیز محمدرضا جواهری، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با قدردانی از تلاش‌های مدیران در سنوات گذشته خاطر نشان کرد: با شناخت نقاط قوت و ضعف و شناخت سیاست‌های کلان باید در مسیر نیل به اهداف حرکت کرد.
وی با تاکید بر لزوم ایجاد بازار رقابتی و افزایش تعاملات شرکت‌های این هلدینگ افزود: لازم است پروژه های شاخص و جدیدی تعریف شود تا هم سود آور باشد و هم منافع ذی نفعان و سهامداران را تأمین کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار