| کد مطلب: ۶۰۲۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد

طرح “آسیا مهر”: فروش اقساطی انواع بیمه نامه های بیمه آسیا با استفاده از تسهیلات بانکی

مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبر صدا و سیما که در حاشیه آیین افتتاح ساختمان جدید بیمه آسیا در شهرمقدس قم انجام شد، تسهیل در ارائه خدمات شایسته و بهتر به طلاب، زائرین و بیمه گذاران را از جمله اهداف افتتاح این ساختمان جدید عنوان کرد.

طرح “آسیا مهر”: فروش اقساطی انواع بیمه نامه های بیمه آسیا با استفاده از تسهیلات بانکی

آرمان ملی آنلاین - به گزارش بیمه آسیا، مسعود بادین،نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در این مصاحبه با اشاره به قرارداد بزرگ بیمه آسیا با مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور اظهار داشت: بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر از طلاب سراسر کشور تحت پوشش بیمه آسیا قرار دارند که حدود ۴۰ درصد از آنها در شهرستان قم ساکن هستند.

وی با اشاره به رو نمایی از طرح جدید "آسیا مهر" در این مراسم افزود: این طرح در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ با عنوان "مهار تورم و رشد تولید" و به منظور رفاه حال مردم و فروش اقساطی پوشش های مختلف بیمه‌ای با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه بانکی در سراسر کشور طراحی و ارائه شده است.

مدیرعامل بیمه آسیا اظهار داشت: هموطنان عزیز می‌توانند برای استفاده از این طرح و خرید اقساطی انواع بیمه نامه ها، به کلیه شعب و نمایندگی های بیمه آسیا در سراسر کشور مراجعه نمایند.

دکتر مشعلچی، قائم مقام بیمه مرکزی کشور نیز در این مصاحبه از ارائه مجوزهای لازم در راستای ایجاد شرکت های جدید بیمه‌ای و توسعه فناوری های دانش بنیان در صنعت بیمه خبر داد.

قائم مقام بیمه مرکزی کشور در ارتباط با موضوع کروکی آنلاین برای تسریع در فرایندهای پرداخت خسارت به بیمه شدگان اظهار داشت: سعی می‌کنیم در ذیل سند تحول دولت مردمی، خدمات شایانی را برای تسهیل فرایندها و چابک سازی نهاد ناظر و واگذاری خدمات به شرکت های بیمه ارائه دهیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار