| کد مطلب: ۶۰۲۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد

مهم ترین سرمایه شرکت نیروی انسانی است

امین ابراهیمی مدیرعامل با حضور سرزده خود در تور گردشی خانواده فولاد بیان کرد که مهم ترین سرمایه شرکت، نیروی انسانی است و شرکت فولاد خوزستان افتخار دارد که به صورت هفتگی میزبان شما خانواده های محترم باشد.

مهم ترین سرمایه شرکت نیروی انسانی است

آرمان ملی آنلاین - ابراهیمی افزود: دلگرم نمودن و ارتقای تعلق سازمانی خانواده فولاد و جبران خدمات شما کارکنان پرتلاش فولادی مهم ترین هدف ما است و متولیان این حوزه نیز با در نظر گرفتن این مهم در آینده نزدیک برای ارائه خدمات بهتر و‌ با تنوع بیشتر برنامه های فرهنگی و‌ تفریحی کارکنان و خانواده آنان را به صورت مدون طراحی و اجرا می‌نمایند که در اینجا جا دارد از همکاری و تلاش های مجدانه واحد روابط عمومی و مهندس اکابر و بقیه دست اندرکاران تشکر و قدردانی نمایم.

در این بازدید دکتر مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی و عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی نیز حضور داشتند.

تور گردشی خانواده با هدف آشنایی خانواده‌ها با فضای صنعت و محیط صنعتی در روزهای جمعه از مهرماه ۱۴۰۱ آغاز و تاکنون بدون وقفه برنامه ریزی و اجرا می‌گردد که با استقبال ویژه کارکنان و خانواده آنان روبه‌رو شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار