| کد مطلب: ۶۰۲۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد

رئیس پلیس فتا: ترغیب به بی حجابی از موارد ترویج فحشاست / برخورد با مرتکبان و مجرمان در دستور کار پلیس فتا

بر اساس مطالبات مردمی و به خصوص کاربران فضای سایبر کارگروه های ویژه عملیاتی در پلیس فتا در حال رصد فضای مجازی بوده و در صورت مواجهه با هر گونه مصادیق رفتارهای هنجارشکنانه و غیراخلاقی شناسایی و برخورد با مرتکبان و مجرمان را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

رئیس پلیس فتا: ترغیب به بی حجابی از موارد ترویج فحشاست / برخورد با مرتکبان و مجرمان در دستور کار پلیس فتا

آرمان ملی آنلاین عصرایران نوشت، رئیس پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی در خصوص برخورد با رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی خبر داد.
به گزارش سایت پلیس، سردار وحید مجید در این باره گفت: در حوزه اقدامات پیش‌دستانه مقابله و برخورد با مصادیق رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی با اشراف سایبری و اجرای طرح های عملیاتی مختلف هر گونه فعالیت مجرمانه پیرامون اشاعه و ترویج فحشا و موارد سوء اخلاقی رصد می‌شود و برخورد با مرتکبان و مجرمان در دستور کار پلیس فتا قرار دارد.

وی با اشاره به مصادیق مجرمانه در خصوص " اشاعه و ترویج فحشا در فضای مجازی نظیر ترغیب به بی حجابی، تن نمایی، مدلینگ مبتذل، لایوهای مستهجن غیراخلاقی، پیکر تراشی و غیره، افزود: تا کنون با انجام ۷۶۴۳ رصد عام صورت تعداد ۱۹۲۷ مورد شناسایی انجام شده و بالغ بر ۵۰۰ فقره اقدام قضائی و عملیاتی شامل تذکر، احضار، حذف و مسدود سازی صورت گرفته است.

رئیس پلیس فتا فراجا تصریح کرد: بر اساس مطالبات مردمی و به خصوص کاربران فضای سایبر کارگروه های ویژه عملیاتی در پلیس فتا در حال رصد فضای مجازی بوده و در صورت مواجهه با هر گونه مصادیق رفتارهای هنجارشکنانه و غیراخلاقی شناسایی و برخورد با مرتکبان و مجرمان را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

سردار مجید بیان کرد: بر اساس مستندات موجود تعدادی از پرونده های تشکیل شده در حوزه رفتارهای هنجارشکنانه در حوزه کانال‌ها و صفحات صیغه یابی، دوست یابی، مدلینگ، اخاذی و غیره از طریق طرح شکایت از سوی شکات و به صورت پرونده های کثیرالشاکی به این پلیس ارجاع شده و رسیدگی به این پرونده‌ها در اولویت های انتظامی قرار دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار