| کد مطلب: ۶۰۲۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد

قرارگاه مهار تورم، رشد تولید در سازمان تعزیرات فعالیت خود را آغاز کرد/ رسیدگی سریع و قاطع به پرونده‌های تخلفات ارزی به مهار تورم کمک می‌کند

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: رسیدگی سریع و قاطع به پرونده‌های تخلفات ارزی می‌تواند به رعایت سیاست‌های پولی و بانکی و مهار تورم کمک کند. به رعایت سیاست‌های پولی و بانکی و مهار تورم کمک کند.

قرارگاه مهار تورم، رشد تولید در سازمان تعزیرات فعالیت خود را آغاز کرد/ رسیدگی سریع و قاطع به پرونده‌های تخلفات ارزی به مهار تورم کمک می‌کند

آرمان ملی آنلاین ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی نوشت، احمد اصانلو از تشکیل قرارگاه مهار تورم و رشد تولید در این سازمان خبر داد و گفت: برنامه عملیاتی برای این قرارگاه نوشته شده که به ادارات کل اجرایی ابلاغ می‌شود تا بتوانیم به تکلیف خود در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عمل کنیم.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص نقش این سازمان در مهار تورم، گفت: سازمان تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به تخلفات است اما رسیدگی سریع و قاطع به پرونده‌های تخلفات ارزی می‌تواند به رعایت سیاست‌های پولی و بانکی و مهار تورم کمک کند.

اصانلو در نشست پایانی طرح نظارت نوروز و ماه مبارک رمضان این سازمان از اعزام ۲۰ هزار و ۹۳۵ تیم گشت مشترک، انجام ۱۵۷ هزار و ۸۳۹ بازرسی و ۶ هزار و ۷۶۶ مورد پلمب و نصب پارچه برای واحدهای صنفی در این طرح خبر داد و گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی پس از پایان طرح به صورت مستمر ادامه دارد و به تخلفات رسیدگی می‌شود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان این مطلب که اقدامات باید به‌گونه‌ای باشد که بازدارندگی و اثرگذاری داشته باشد، افزود: منظور از اثرگذاری این است که اقدامات در کمترین زمان و به قاطع‌ترین شکل انجام شود و تمرکز گشت‌های مشترک باید بر واحدهای تولیدی و توزیعی باشد.

بنا به گفته اصانلو، بیشترین پرونده‌های تعزیرات حکومتی در این طرح مربوط به عدم درج و گرانفروشی بوده است

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار