| کد مطلب: ۶۰۲۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد

اولویت اول نیروهای مسلح تامین امنیت مردم است/ دشمن به دنبال شکاف و بهره‌برداری خودش است ما نباید این اجازه را به او بدهیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: موضوعی که خیلی به همه مردم عزیزمان توصیه دارم این است که خودباوری را به حد اعلا نشان دهند. این خودباوری است که باعث می‌شود اقتدار جامعه روز به روز افزایش پیدا کند.

اولویت اول نیروهای مسلح تامین امنیت مردم است/ دشمن به دنبال شکاف و بهره‌برداری خودش است ما نباید این اجازه را به او بدهیم

آرمان ملی آنلاین ایلنا نوشت، امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در پاسخ به این سؤال، با توجه به اینکه در سال انتخابات قرار داریم، چقدر ضرورت دارد مسئولان تلاش کنند شکاف میان ملت و حاکمیت ترمیم شود. در این رابطه چه کاری باید انجام داد و نیروهای مسلح ما در این زمینه چه وظیفه‌ای دارند، گفت: وظیفه‌ ما صددرصد مشخص است. ما به فرمان مقام ولایت همیشه آماده‌باش هستیم. ما حصارهایی هستیم که امنیت مردم‌مان را برقرار کرده و عزت‌‌شان را به جهان ارائه و نشان می‌دهیم. امروز مردم ما باید بدانند که هر اقتداری که در حوزه دریایی، فرامرزها، محیط بین‌الملل و حتی منطقه وجود دارد ناشی از در کنار هم بودن اقوام و مذاهب مختلف است. زیرا وقتی یک شناور ما به دریا می‌رود یک ایران‌زمین در آن است، همه اقوام و مذاهب در آن هستند.

وی افزود: هم‌رزمان در کنار هم شبانه‌روز تلاش می‌کنند که این وحدت و یکپارچگی را در مقابل دشمن ارائه کنند. لذا مردم باید بدانند که قطعا خروجی در کنار هم بودن، خروجی قیمتی و ارزشمندی خواهد بود. مردم باید در همه صحنه‌ها مانند روز قدس حضور پرشور داشته باشند، چون دشمن به دنبال شکاف و بهره‌برداری خودش است اما ما و مردم نباید این اجازه را به او بدهیم.

ایرانی در پاسخ به این سؤال که چه اقدامی باید انجام بگیرد تا در کنار اقتدار و انسجام نیروهای مسلح، تصورات غلطی که برخی در داخل از نیروهای نظامی دارند از بین برود، گفت: اولویت اول نیروهای مسلح تأمین امنیت مردم است. قالب جامعه و مردم امنیت را چگونه برای ما تعریف کردند؟ آنها می‌خواهند اطمینانی داشته باشند که به کسب‌وکار، علم و دانش‌شان برسند، به ارتقای نظام و به اهتزار در آوردن پرچم کشورشان کمک کنند. موضوعی که من خیلی به همه مردم عزیزمان توصیه دارم این است که خودباوری را به حد اعلا نشان دهند. این خودباوری است که باعث می‌شود اقتدار جامعه روز به روز افزایش پیدا کند.

وی در پاسخ به این سؤال که توصیه شما به نیروهای نظامی جوان ما چیست، گفت: کلیه جوانان ما باید بدانند، آنچه که امروز حاصل شده، همه و همه حاصل خون شهدای عزیز و صبر و تحمل خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان ما است و بدانند لباسی که به تن دارند، ارزش بی‌نهایتی دارد و تمام تلاش‌شان باید این باشد که در همین مسیر گام‌ بردارند تا شرمنده شهدای‌مان نباشیم. حتما باید به گونه‌ای حرکت کنند که علم، دانش و اقتدارشان را به حدی برسانند که مورد رضایت مردم عزیز و مقام عظمای ولایت باشد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار