| کد مطلب: ۶۰۲۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد

لزوم اجرای طرح های بزرگ بازاریابی به منظور ارائه خدمات پستی نوین

اجرای طرح های بزرگ بازاریابی به منظور ارائه خدمات پستی باجه ای و قراردادی هم راستا با افزایش ترافیک و درآمد شبکه پستی مورد تاکید سعید شریف زاده عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست قرار گرفت.

لزوم اجرای طرح های بزرگ بازاریابی به منظور ارائه خدمات پستی نوین

آرمان ملی آنلاین - به گزارش شرکت ملی پست؛ در نخستین نشست شورای مدیران پست استان تهران در سال جاری، روند وصول مطالبات و عملکرد مالی سال ۱۴۰۱ این اداره کل با حضور سعید شریف زاده؛ عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در این نشست با اشاره به بازار هدف خوب و ظرفیت های بالای مالی و خدماتی در شهر تهران، بر برنامه ریزی و اجرای طرح های بزرگ بازاریابی به منظور ارائه خدمات پستی باجه‌ای و قراردادی هم راستا با افزایش ترافیک و درآمد شبکه پستی تاکید کرد.

شریف زاده با اشاره به تفویض اختیار به مدیران پست استان‌ها و حوزه ستادی شرکت، گفت: این اقدام ارزنده زمینه برنامه ریزی های کلان و اجرای طرح های نوین را فراهم کرده و در ارتقا، رشد و تعالی شرکت ملی پست تأثیر بسزایی خواهد داشت.

عضو هیئت مدیره با اشاره به بازار هدف خوب و ظرفیت های بالای مالی و خدماتی در شهر تهران، بر برنامه ریزی و اجرای طرح های بزرگ بازاریابی به منظور ارائه خدمات پستی باجه‌ای و قراردادی هم راستا با افزایش ترافیک و درآمد شبکه پستی تاکید کرده و خواستار ارتقا کیفیت خدمات رسانی و همکاری بیشتر با مشتریان شد.

وی با اشاره به قراردادهای بزرگ و درآمدزای پست استان تهران گفت: وصول به موقع مطالبات از مهم‌ترین مسائلی است که باید با تلاش جدی، مستمر، اتخاذ تدابیر لازم و تعیین چارچوب حقوقی مناسب در تنظیم قراردادها در دستور کار این حوزه قرار گیرد.

عضو هیئت مدیره با تاکید بر این مهم که رسالت اصلی شرکت ملی پست افزایش رضایتمندی مشتریان است و با اشاره به اینکه درصد بالایی از قراردادهای شبکه پستی در تهران منعقد شده است، خواستار تلاش بیشتر برای بالا بردن میزان توزیع موفق مرسولات توسط موزعین، ارتقاء جایگاه کشوری این استان و افزایش کیفی فرایند های پستی شد.

عضو هیئت مدیره، با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اصالت بخشی به فرهنگ حجاب و عفاف و اشاره به توطئه دشمنان در مبارزه با این رویکرد فرهنگی، اجتماعی و عادی انگاری بی حجابی در سطح جامعه افزود: انتظار می‌رود با مدیریتی منسجم ضمن برقراری تعامل موثر بین تمامی کارکنان، بیش از پیش در گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در سطح شبکه پستی و جامعه کوشا باشیم.

گفتنی است؛ در این نشست عبدالرضا جنتی عطایی؛ مدیر کل پست استان تهران گزارش جامعی از روند وصول مطالبات و عملکرد پست استان ارائه کرده و مدیران مناطق پستی نیز؛ ضمن ارائه گزارش کمی و کیفی، مسائل و مشکلات مجموعه تحت سرپرستی خود را مطرح کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار