| کد مطلب: ۶۰۱۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد

اگر بر اساس قانون رفتار کنیم، حضور مردم در انتخابات بهتر و بیشتر خواهد شد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: در انتخابات باید براساس قانون کار کنیم. اگر این کار را انجام دهیم، مردم هم قاعدتا حضورشان در موضوع انتخابات که حالا انتظار داریم این دوره هم خوب باشد، بهتر و بیشتر خواهد شد.

اگر بر اساس قانون رفتار کنیم، حضور مردم در انتخابات بهتر و بیشتر خواهد شد

آرمان ملی آنلاین ایلنا نوشت، مهدی چمران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سؤال که رهبر انقلاب در انتخابات گذشته از تعبیر جفا در حق برخی از کاندیداهای رد صلاحیت شده استفاده کردند. با توجه به این مسئله چقدر ضرورت دارد که در انتخابات پیش رو همه جریان‌های سیاسی در انتخابات شرکت داده شوند و شاهد تبلور هرچه بیشتر جمهوریت نظام باشیم، گفت: اول از همه بحث تبیین است. چون متأسفانه برخی تبلیغات می‌کنند که این عمل خلاف قانون اساسی است. انجام قانون اساسی و اجرای قانون بحث اول ما است.

وی افزود: ما هم باید براساس قانون و قانون اساسی کار کنیم. اگر این کار را انجام دهیم، مردم هم قاعدتا حضورشان در انتخابات که حالا انتظار داریم این دوره هم خوب باشد، بهتر و بیشتر خواهد شد.

چمران در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید چه الزامی وجود دارد که انتخابات با حضور اکثریت گروه‌ها و جریانات سیاسی انجام شود، گفت: وظیفه گروه‌های سیاسی این است که قطعا در انتخابات شرکت کنند. اصل بحث‌ آن‌ها انتخابات است بنابراین به عنوان یک وظیفه ملی، شرعی و اسلامی باید در آن حضور داشته باشند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار