| کد مطلب: ۶۰۱۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد

زارع‌پور: برای راه‌اندازی تماس تصویری از طریق تلفن همراه بدون نرم افزار رایزنی می‌کنیم

زارع پور گفت: اما ازسوی دوستان وزارت صمت و وزارت امور خارجه درحال پیگیری هستیم که تولیدکنندگان خارجی این مدل گوشی‌ها، این قابلیت را فعال و هموطنان عزیز بتوانند از آن استفاده کنند.

زارع‌پور: برای راه‌اندازی تماس تصویری از طریق تلفن همراه بدون نرم افزار رایزنی می‌کنیم

ایسنا نوشت، وزیر ارتباطات درباره آخرین وضعیت تماس تصویری از طریق اپراتورهای تلفن همراه بدون نیاز به نصب نرم‌افزار گفت: درباره تماس تصویری، تعرفه‌اش در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شده و به تصویب هیئت وزیران هم رسید و به اپراتورها ابلاغ شده است.

عیسی زارع‌پور افزود: اما برای راه‌اندازی این سرویس، نیازمند همراهی تولیدکنندگان گوشی هم هستیم؛ بعضی از تولیدکنندگان گوشی باید این قابلیت را برروی گوشی‌هایی که در ایران موجود است فعال کنند؛ در حال حاضر این سرویس برروی برخی گوشی‌ها توسط یکی از اپراتورها به شکل آزمایشی راه‌اندازی شده و با تولیدکنندگان گوشی هم در حال رایزنی هستیم اما در حوزه کاری ما نیست.

زارع پور با بیان اینکه به صورت کلی، گوشی، سخت افزار، ثبت سفارش و واردات آن برعهده وزارت صمت است، گفت: اما ازسوی دوستان وزارت صمت و وزارت امور خارجه درحال پیگیری هستیم که تولیدکنندگان خارجی این مدل گوشی‌ها، این قابلیت را فعال و هموطنان عزیز بتوانند از آن استفاده کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار