| کد مطلب: ۶۰۱۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد

انتصاب مدیران مطالعات فنی و اقتصادی ، مهندسی سازمان و فناوری اطلاعات و مدیریت اجرای طرح های صنعتی و مناطق ویژه ایدرو

معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در احکام جداگانه ای مدیر مطالعات فنی ، اقتصادی و توازن سرمایه گذاری ، مدیر مهندسی سازمان ، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی و سرپرست مدیریت اجرای طرح های صنعتی و مناطق ویژه ایدرو منصوب کرد.

انتصاب مدیران مطالعات فنی و اقتصادی ،  مهندسی سازمان و فناوری  اطلاعات و مدیریت اجرای طرح های صنعتی و مناطق ویژه ایدرو

آرمان ملی آنلاین - به گزارش ایدرو نیوز، در حکم انتصاب علیرضا گرشاسبی به سمت مدیر مطالعات فنی، اقتصادی و توازن سرمایه‌گذاری بر شناسایی و معرفی سرمایه‌گذاری در مناطق کشور به ویژه کمتر توسعه یافته صنعتی با تاکید بر توازن سرمایه‌گذاری در کشور تاکید شده است .

همچنین در حکم انتصاب مازیار ماهری به سمت مدیر مهندسی سازمان، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی بر بررسی و ارزیابی نیازهای جدید فناوری اطلاعات ایدرو، تدوین و اجرای برنامه های ارتقای امنیت فضای مجازی و سیاست‌ها و استراتژی های مرتبط با فناوری و اطلاعات اشاره شده است .

در حکم سید مجید موسوی به سمت سرپرست مدیریت اجرای طرح های صنعتی و مناطق ویژه ایدرو نیز بر بهره گیری از توان و امکانات و هماهنگی کلیه بخش های ایدرو جهت اجرای طرح های صنعتی و مناطق ویژه تصریح شده است .

علیرضا گرشاسبی دانش آموخته دکتری تخصصی علوم اقتصادی است و عضویت هیئت علمی مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی را در رزومه خود دارد .

مازیار ماهری کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات است و مدیریت فناوری اطلاعات صندوق بازنشستگی فولاد، مدیریت آموزش های مجازی و فناوری اطلاعات سازمان مدیریت صنعتی و رئیس اداره مهندسی فرایندها ایدرو از سوابق کاری وی به شمار می‌رود .

سید مجید موسوی دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی صنایع است و ریاست هیئت مدیره شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس، مدیریت ارزیابی عملکرد و نظارت بر طرح‌ها و نظارت بر ارزشیابی و مدیر تشکیلات و منبع انسانی ایدرو را در سوابق خود دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار