| کد مطلب: ۶۰۱۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد

برنامه‌ها و تسهیلات جدید بیمه دانا به شبكه فروش سراسر كشور

رئیس هیئت‌مدیره کانون نمایندگان کشوری بیمه‌دانا و روسای انجمن‌های صنفی این شرکت در سراسر کشور با مدیرعامل بیمه‌دانا و قائم‌مقام ایشان دیدار و گفتگو کردند.

برنامه‌ها و تسهیلات جدید بیمه دانا به شبكه فروش سراسر كشور

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط‌عمومی بیمه‌دانا، در این دیدار که روز ۲۱ اسفند‌ماه جاری برگزار شد، دکتر رضا‌جعفری نایب‌رئیس‌هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا طی سخنانی، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات نمایندگان و شبکه‌ فروش در سال 1401، به تدوین برنامه‌ها، اهداف و استراتژی شبکه فروش در سال آینده پرداخت.
گفتنی است این دیدار نخستین دیدار احمد حبیبی رئیس جدید هیئت‌مدیره کانون نمایندگان‌‌کشوری بیمه‌دانا و روسای انجمن‌های‌صنفی نمایندگان سراسر کشور با مدیرعامل و قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا بود.
دکتر جعفری در این دیدار همچنین با تشریح نقش و کارکرد نمایندگان و شبکه فروش در رشد و پیشرفت شرکت‌های بیمه، برای کانون نمایندگان کشوری بیمه دانا در دوره مدیریت جدید آرزوی موفقیت کرد.
ایشان همچنین پرداخت سود مشارکت در منافع، اعطای وام به نمایندگان و صدور مجوز بیمه‌نامه مسئولیت مدنی به نمایندگان را از سال آینده برای نخستین‌بار مورد اشاره قرار داد و گفت: امیدوارم با ارائه این تسهیلات به نمایندگان و شبکه‌فروش، سال آینده شاهد افزایش تلاش‌ها برای رشد بیش از پیش بیمه‌دانا در شاخص فروش باشیم.
در این دیدار دکتر احمد جوادی‌پور قائم مقام مدیرعامل بیمه‌دانا نیز با ایراد سخنانی، ضمن تشریح عملکرد شبکه‌فروش در سال ۱۴۰۱ و ترسیم چشم انداز آن در سال آینده، به بررسی و ارزیابی جلسه مشترک کارگروه‌های نمایندگان با مدیریت‌های ستادی پرداخت و حل پاره‌ای از مشکلات را در گرو تعامل و ارتباطات بیش از پیش شبکه‌فروش با مدیریت‌های فنی و ستادی توصیف کرد.
گفتنی است: در این جلسه احمد‌حبیبی رئیس کانون‌نمایندگان‌کشوری بیمه‌دانا و برخی از روسای انجمن‌های‌صنفی سراسر کشور به بیان دغدغه‌ها و مشکلات کاری خود پرداختند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار