| کد مطلب: ۶۰۱۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد

منطقه ویژه اقتصادی لامرد، سرآمد شرکت های تابعه سازمان ایمیدرو در مدیریت بهره وری

با اعلام نتایج ارزیابی پروژه مدیریت بهره‌وری (کارنامه بهره‌وری) در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و شرکت‌های تابعه، منطقه ویژه اقتصادی لامرد حائز بالاترین امتیاز شد.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد، سرآمد شرکت های تابعه سازمان ایمیدرو در مدیریت بهره وری

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد و با اعلام سازمان ملی بهره وری، در راستای اجرای تکالیف مندرج در قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور، شرکت تلاشگران صنعتی معدنی لامرد با کسب امتیاز ۹۷ از ۱۰۰ حائز بالاترین امتیاز مکتسبه در بین تمامی شرکت های تابعه سازمان ایمیدرو شد.
منطقه ویژه اقتصادی لامرد، در جهت تحقق اهداف این کانون صنعتی و معدنی، اقدامات توسعه‌ای ارزنده‌ای را در سال ۱۴۰۱ انجام داده است. این کانون نوظهور صنعتی، سرزمین تبدیل بالقوه‌ها به بالفعل هاست.
وجود نیروی انسانی متخصص و ماهر یکی از عناصر مهم و حیاتی به فعلیت رساندن ابر پروژه های صنعتی است. با تلاش جهادی مدیران سازمان ایمیدرو و منطقه ویژه اقتصادی لامرد، زیرساخت های مورد نیاز برای احداث صنایع فراهم شده است و طرح های مختلف زیرساختی در حال اجراست.
استقرار در بهترین نقطه استراتژیک جنوب کشور، برخورداری از امتیازات پدافند غیرعامل، واقع شدن در مسیرهای کریدورهای مهم ترانزیتی کشور نظیر نزدیکی به بنادر و تأسیسات بندری منطقه ویژه انرژی پارس عسلویه و بندر منطقه ویژه پارسیان، مجاورت با فرودگاه بین‌المللی لامرد و نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه، برخورداری از معافیت های مالیاتی و گمرکی و سایر مزیت‌ها و مشوق ها، روزنه طلایی را برای مشارکت صاحبان سرمایه در فرصت های متنوع سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی لامرد مهیا کرده است و اینک با نگاه ویژه مسئولان به این قطب صنعتی و هم چنین تلاش مهندسان و کارگران، منطقه در مسیر رشد و جهش صنعتی قرار دارد.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد واقع در جنوب استان فارس و از زیر مجموعه های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) محسوب می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار