| کد مطلب: ۶۱۳۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد

شهرداری از شکایت خود بر علیه خبرنگاران صرف نظر کند/ به خبرنگاران فارغ از دیدگاه سیاسی و یا انتقادی آنها اجازه حضور در صحن شورا داده شود

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید به خبرنگاران فارغ از دیدگاه سیاسی و یا انتقادی آنها اجازه حضور در صحن شورا داده شود.

شهرداری از شکایت خود بر علیه خبرنگاران صرف نظر کند/  به خبرنگاران فارغ از دیدگاه سیاسی و یا انتقادی آنها اجازه حضور در صحن شورا داده شود

آرمان ملی آنلاین ایلنا نوشت، توماج وحید افشار بیان کرد: نباید تفکیک و تفاوتی بین خبرنگاران قائل شد بلکه باید فضا برای بیان نظرات و دیدگاه‌های مختلف فراهم شود.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه شورای ششم با شعار شفافیت پای به میدان گذاشته است، اظهار کرد: باید طبق قانون عمل کنیم و قانونا نمی‌توانیم مانعی در این راستا به وجود بیاوریم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه، ادامه داد: باید به خبرنگاران فارغ از دیدگاه سیاسی و یا انتقادی آنها اجازه حضور در صحن شورا داده شود.

وحیدافشار با بیان مطرح شدن شکایات شهرداری از خبرنگاران در جامعه تصریح کرد: شهرداری در صورت صحت خبر شکایت، بسیار شایسته است که از شکایات خود صرف نظر کرده و این موضوع به اطلاع مردم نیز رسانده شود.

وی در راستای برقراری شفافیت در حوزه‌های مالی ادامه داد: اگر خارج از فیش حقوقی پرداختی برای پرسنل انجام می‌گیرد باید شفاف سازی شده و اطلاع رسانی شود.

وحید افشار یادآور شد: باید به موضوع برداشت مصالح از بستر شهرچای و مقدار آن در جریان لایروبی این رودخانه ورود کرد و مشخص شود که مصالح بارگیری شده به کجا رفته و چه می‌شود و شفاف سازی در این راستا انجام شود.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطر نشان کرد: هدف از تأسیس سازمان تأمین اجتماعی کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده و قانون جدید در راستای اخذ حق بیمه تأمین اجتماعی در پروانه‌های ساخت بروز، موجب نارضایتی‌هایی در بخش اعظمی از شهروندان شده و امیدواریم سازمان تأمین اجتماعی با انتقال مطالبات مردم در این راستا به وزرات مربوطه و حل آن کمک حال مردم باشد.

وحیدافشار تاکید کرد: ضروری است سازمان تأمین اجتماعی از محل منابع و سرمایه‌گذاری و افزایش بهره وری دارایی‌ها، حقوق پرداختی و هزینه‌ها را پوشش دهد نه اینکه تمامی فشار را بر روی مردم و آنهایی که می‌خواهند کار قانونی انجام دهند، بیندازد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار