| کد مطلب: ۶۱۳۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد

«کارگروه چهره‌ها» مرجع جدید برای جلوگیری از حضور برخی بازیگران در فیلم‌ها و سریال‌ها

معاون ساترا از تشکیل یک کارگروه برای تعیین تکلیف سریال‌های شبکه نمایش خانگی خبر داد؛ این کارگروه تعیین می‌کنند که امکان حضور چهره‌ها و بازیگران در این سریال‌ها وجود دارد یا خیر؟!

«کارگروه چهره‌ها» مرجع جدید برای جلوگیری از حضور برخی بازیگران در فیلم‌ها و سریال‌ها

آرمان ملی آنلاین ایسنا نوشت: با توجه به اینکه این روزها پخش برخی سریال‌های شبکه نمایش خانگی در آستانه انتشار، به دلیل عملکرد برخی بازیگرانشان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا دربارهِ رویکرد «کارگروه چهره‌ها» که مسئول تعیین وضعیت چهره‌های هنری برای حضور در فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی نمایش خانگی است، نکاتی را یادآور شد.

محمدصادق افراسیابی ـ معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا درباره راه‌اندازی کارگروه چهره‌ها و رویکرد آن، توضیح داد: کارگروه چهره‌ها که دبیرخانه آن در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقر است، مسئول تعیین تکلیف وضعیت چهره‌های هنری برای حضور در فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی نمایش خانگی است. ساترا، صداوسیما، نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دادستانی کل کشور و دستگاه‌های امنیتی مسئول در حوزه تأیید صلاحیت، در این کارگروه عضو هستند و در جلسات آن شرکت می‌کنند و در این کارگروه درباره‌ی ارتباط وضعیت چهره‌های هنری شامل بازیگران و سایر عوامل با مجوز تولید یا پخش فیلم‌های سینمایی‌، سریال‌ها و برنامه‌های نمایش خانگی تصمیم‌گیری می‌شود.

افراسیابی در ادامه توضیح داد: شورای صدور مجوز انتشار ساترا با حضور نمایندگان سازمان صداوسیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دادستانی کل کشور و سایر اعضای حقیقی و حقوقی صرفا درباره‌ی محتوای سریال‌ها و برنامه‌ها تصمیم‌گیری می‌کند و درخصوص چهره‌ها در این شورا به مصوبات کارگروه چهره‌ها یا پاسخ استعلام دو نهاد متولی تأیید صلاحیت استناد می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار