| کد مطلب: ۶۱۳۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد

مقام ارشد ریاست جمهوری اوکراین: کی‌یف ارتباطی با حمله پهپادی به کاخ کرملین ندارد/ مدودف: چاره‌ای جز حذف فیزیکی زلنسکی نداریم

به دنبال حمله پهپادی به کاخ کرملین که مسکو کی‌یف را عامل آن معرفی کرده، دیمیتری مدودف معان فعلی شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد که پس از حمله تروریستی چاره‌ای جز حذف فیزیکی زلنسکی و دار و دسته او نمانده است.

مقام ارشد ریاست جمهوری اوکراین: کی‌یف ارتباطی با حمله پهپادی به کاخ کرملین ندارد/ مدودف: چاره‌ای جز حذف فیزیکی زلنسکی نداریم

آرمان ملی آنلاین تسنیم نوشت، دیمیتری مدودف رئیس‌جمهوری سابق روسیه اعلام کرد که چاره‌ای جز ترور ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهوری اوکراین نمانده است.

به گزارش تسنیم، به دنبال حمله پهپادی به کاخ کرملین که مسکو کی‌یف را عامل آن معرفی کرده، دیمیتری مدودف معان فعلی شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد که پس از حمله تروریستی چاره‌ای جز حذف فیزیکی زلنسکی و دار و دسته او نمانده است.

پیش از این کاخ کرملین در بیانیه‌ای از حمله پهپادی اوکراین به کاخ کرملین و سو قصد به ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه خبر داده بود.

دفتر مطبوعاتی رئیس‌جمهوری روسیه بااینحال اعلان داشت که پوتین در زمان حمله در کاخ کرملین حضور نداشته و در اقامتگاه نوو- اوگاریوو در حومه مسکو مستقر بوده است.

میخایلو پودولیاک مقام ارشد ریاست جمهوری اوکراین گفته که کی‌یف ارتباطی با حمله پهپادی به کاخ کرملین ندارد، اوکراین منحصرا جنگ دفاعی را پیش گرفته و به اهداف داخل خاک روسیه حمله نمی‌کند.

وی اضافه کرد که این ادعاها نشان می‌دهد روسیه قصد یک حمله گسترده علیه اوکراین در روزهای آینده را دارد.

زلنسکی امروز در جریان یک کنفرانس خبری در هلسینکی پایتخت فنلاند در واکنش به تحولات امروز چهارشنبه گفت: ما به پوتین یا مسکو حمله نمی‌کنیم، ما از خاک خودمان دفاع می‌کنیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار