| کد مطلب: ۶۱۳۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد

پرداخت خسارت درمان در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد

مدیرعامل بیمه البرز در آیین انعقاد قرارداد 14 هزار میلیارد ریالی بیمه درمان،عمر و حوادث سه شرکت بزرگ وزارت نفت که با حضور مدیر سرمایه گذاری و کسب و کار شرکت ملی نفت ایران برگزار شد گفت: بیمه البرز آمادگی دارد با اتکا به توانگری مالی و فنی،خسارت ها را در کمترین زمان ممکن پرداخت کند.

پرداخت خسارت درمان در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد

آرمان ملی آنلاین - موسی رضایی با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت تحت پوشش این قرارداد در سه استان نفت خیز خوزستان،هرمزگان و بوشهر و در شرایط بد آب و هوایی فعالیت میکنند اظهار داشت: رسیدگی به پرونده های خسارت این قشر زحمت کش در اولویت کار بیمه البرز است و شخصاً بر روند پرداخت خسارت‌ها نظارت خواهم کرد.

موسی رضایی با ابراز خرسندی از برگزاری قانونمند مناقصات بیمه‌ای شرکت ملی نفت ایران،پیشنهاد کرد: سبد بیمه‌ای وزارت نفت شامل بیمه درمانی، حمل‌ونقل، تأسیسات و مهندسی در قالب یک بسته بیمه‌ای تجمیع شود تا بیمه البرز بتواند خدمات جامع و کاملی را در تمام رشته های مذکورارائه دهد.

وی ضمن اشاره به برتری بیمه البرز در بسیاری از شاخص های مختلف فنی نسبت به دیگر شرکت های بیمه‌ای گفت: بیمه البرز این توانمندی را دارد که رهبری پرتفوهای کلان کشور را عهده دار باشد.

فریدون کرد زنگنه، مدیر سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار شرکت ملی نفت ایران هم، برنده شدن شرکت بیمه البرز در مناقصه این قرارداد را خوشایند دانست و افزود: بیمه البرز نامی معتبر و خوشنام در صنعت بیمه دارد و امیدواریم خدمات خوب و بموقعی را از این شرکت دریافت کنیم.

اواخر فروردین ماه 1402،بیمه البرز برنده مناقصه قرارداد بیمه‌های درمان، عمر و حوادث شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران شد که در مجموع مبلغ قرارداد‌های مذکور برای دوره یکساله با پوشش جمعیت بیمه شده 400هزار نفری، 14 هزار میلیارد ریال است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار