| کد مطلب: ۶۰۰۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد

ناگفته‌های خانواده دو جانباخته از سرنگونی هواپیمای اوکراینی / گزارش خلاف دادند؛ موشک دوم به بدترین جای هواپیما خورد / کیفرخواست صادر شده کاملا غلط است

والدین زینب و محمدحسین اسدی‌لاری، کشته‌شدگان هواپیمای اوکراینی تاکید کردند: موشک دوم اصابت کرده دقیقا به هواپیما. برخلاف آنچه گزارش رسمی ایران گفته و به بدترین جای هواپیما هم خورده است.

ناگفته‌های خانواده دو جانباخته از سرنگونی هواپیمای اوکراینی / گزارش خلاف دادند؛ موشک دوم به بدترین جای هواپیما خورد / کیفرخواست صادر شده کاملا غلط است

آرمان ملی آنلاین ، اعتماد نوشت: «محسن اسدی‌لاری» و «زهرا مجد» والدین زینب و محمدحسین اسدی‌لاری که در هواپیمای اوکراینی کشته شدند روایت تازه‌ای از جزییات پرونده و لحظه شلیک به هواپیما دارند که در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد آن را بیان کرده‌اند.

بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

ما روز ۱۸ دی‌ماه مردیم، بدون تعارف و من از روز ۱۹ دی را به عنوان یک زمان اجباری که دارم و در تمام لحظات آن بهترین آرزویم وصال بچه‌ها بوده، گذراندم.

از یک طرف می‌خواستند ما تکریم شویم و از طرفی دیگر این حادثه باید مخفی نگه داشته می‌شد و جمع اضدادی وجود داشت. من آن روزها نمی‌دانستم که در شهر چه می‌گذرد، اما همان‌ زمان برای من خبر می‌آوردند که اعتراضاتی از سوی دانشجویان شکل گرفته و سرکوب شده است که این هم یک نگرانی و سوگ دیگری بود.

ما عضو انجمن خانواده‌ها نیستیم و دلایل خودمان را هم داریم اما هر کدام (از آنها) بخواهد دادخواهی کند من در خدمت و زمین‌خورده آنها هستم و خودشان هم دیدند که من در دادگاه بیشترین دادها را می‌زنم. هر قدر که قبل و بعدش و در حینش یک عالمه قرص می‌خوریم، اما باز مدام فشار و شرایط‌مان بالا و پایین می‌شود.

بیشترین اطلاعات را هم البته ما داریم و سینه مالامال از ناگفته‌هاست و هیچ‌ کدام اطلاعات ما را ندارند. نه اینکه بگویم به جایی وصلم یا علم لدنی دارم، بلکه اکتسابی است و به خاطر مطالعه و تسلط به پرونده و ده‌ها سند دیگراست.

مسئولان هیچ‌گونه اطلاعاتی ندادند و نمی‌‌پس داده نشده و آنهایی که اطلاعات دارند، الحمدلله با ما ارتباطی ندارند، آنهایی که این جنایت را شکل دادند.

هیچ امیدی به عدالت ندارم ولی راهش همین است. بحثم این است که می‌خواهیم سازنده باشیم و دنبال تخریب نیستیم. می‌خواهم عرض کنم که ما می‌توانیم از همه ناامیدتر باشیم ولی باید منبع امید باشیم حتی برای همین همسن‌وسالان شما. ما سوختیم و از بین رفتیم ولی باید منبع امید برای نسل‌های جدید باشیم.

کیفرخواستی که صادر شده کاملا غلط است و متأسفانه این عبارت را باید عرض کنم که ظالمانه است و بازپرس و هیئتی که روی این مسئله کار کردند و بحث کارشناسی همه‌اش زیرسؤال است (خیلی سربسته عرض کردم.) نکته دوم اینکه محدود است به تعدادی نظامی‌هایی که از جهت ما دون‌پایه هستند، البته بالاترین‌شان سرتیپ... که ظاهرا یک درجه هم از او گرفتند و نفر دوم هوافضا بودند. به نظر ما اینها دون‌پایه هستند و ما حتما امرای اصلی را می‌خواهیم.

کیفرخواست فقط افراد نظامی را دربرمی‌گیرد در حالی که مسئولان و افراد غیرنظامی دیگری هم هستند؛ از وزیر وقت راه تا رئیس سازمان هواپیمایی تا خیلی از افراد دیگر و از جمله فرمانده نیروی انتظامی سابق که تمام منطقه را به‌ هم‌ ریختند و از جمله اجساد و ابدان مطهر بچه‌های ما را زیر لودر گرفتند. وزیر کشور و سایر مقاماتی که باید آسمان را می‌بستند ولی این‌کار را نکردند

گزارش کارشناسی ایران کلا زیرسؤال است. دروغ گفتند. این را برای اولین‌بار به شما می‌گویم، اینها متأسفانه دروغ گفتند. موشک دوم اصابت کرده دقیقا به هواپیما. برخلاف آنچه گزارش رسمی ایران گفته و به بدترین جای هواپیما هم خورده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار