| کد مطلب: ۶۱۲۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد

فراجا شکایت از روزنامه همشهری را پس گرفت/ روزنامه همشهری به خطای غیرعمد اذعان کرد

مرکز اطلاع رسانی فراجا اعلام کرد: به دنبال اذعان روزنامه همشهری مبنی بر ارتکاب خطای غیر عمد در استفاده نامناسب از تصویر سردار رادان، پلیس از شکایت خود علیه این روزنامه صرف نظر کرد.

فراجا شکایت از روزنامه همشهری را پس گرفت/ روزنامه همشهری به خطای غیرعمد اذعان کرد

آفتاب‌‌نیوز نوشت: مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا اعلام کرد: به دنبال اذعان روزنامه همشهری مبنی بر ارتکاب خطای غیرعمد در استفاده نامناسب از تصویر سردار رادان، پلیس از شکایت خود علیه این روزنامه صرف نظر کرد.

‎در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به تعدد و تنوع مأموریت‌های پلیس، ضروری است تا اصحاب رسانه و صاحبان قلم حمایت حرفه‌ای و مسئولانه‌تری از مجموعه بزرگ فراجا داشته باشند، چرا که با چنین حمایت مسئولانه‌ای است که برای جامعه آرامش و امنیت مستمر به ارمغان می‌آورد.

‎نظر به آن که پلیس همواره بر تعامل گسترده با رسانه‌های مختلف تاکید داشته و دارد، این بار نیز در راستای تعامل سازنده، راهگشا و غیرچالشی با اصحاب قلم و رسانه و به دستور رئیس پلیس کشور از شکایت علیه روزنامه همشهری چشم پوشی شد.

یادآور می‌شود که ایجاد، حفظ و گسترش امنیت علاوه بر تلاش‌های مستمر دستگاه‌های امنیت ساز و انتظام بخش، نیازمند همیاری و همفکری رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی با شهروندان است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار