| کد مطلب: ۶۱۲۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد

ادعای جدید وزیر خارجه اسرائیل: مواضع اتحادیه اروپا به تل‌آویو نزدیک شده است

وزیر خارجه اسرائیل که به بروکسل سفر کرده با تکرار اتهام‌زنی‌ها علیه تهران، مدعی شد که اتحادیه اروپا به مواضع تل‌آویو درباره ایران نزدیک شده است.

ادعای جدید وزیر خارجه اسرائیل: مواضع اتحادیه اروپا به تل‌آویو نزدیک شده است

آرمان ملی آنلاین فارس نوشت،الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که به بروکسل، پایتخت بلژیک سفر کرده، طی پستی در توییتر ادعا کرد که مقامات اروپایی به موضع تل‌آویو در خصوص ایران نزدیک شده‌اند.

به گزارش فارس، به نوشته روزنامه سعودی «الشرق الاوسط»، چاپ لندن، کوهن طی پستی در توییتر ادعا کرد که در دیدار با «روبرتا میتسولا»، رئیس پارلمان اروپا، درباره شیوه‌های مقابله با برنامه‌های هسته‌ای ایران رایزنی کرده است.

وی همچنین مدعی شد که با رئیس پارلمان اروپا درباره «درج نام سپاه پاسداران در فهرست تروریسم اتحادیه اروپا» و ادعاهای طرح شده درباره «برنامه‌ریزی ایران برای حمله به یهودیان و اسرائیلی‌ها در خاک اروپا» گفت‌و‌گو کرده است.

کوهن پیش از سفر به بروکسل گفته بود که هدفش از این سفر، متقاعد کردن اتحادیه اروپا به اتخاذ سیاست‌ قاطعانه‌تر در قبال ایران است.

وی پس از دیدار با میتسولا در ادامه لفاظی‌های ضد ایرانی خود ادعا کرد: « اروپا امروز "خطر حاکمیت ایران" را بیش از هر زمان دیگری تشخیص می‌دهد و با اسرائیل درباره نحوه مواجهه با "تروریسمی" که از سوی نظام ایران می‌آید و از طریق آن تغذیه می‌شود، اتفاق نظر دارد».

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار