| کد مطلب: ۶۰۱۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد

مجلس یازدهم به نظام ضربه زد / مجلس درکی از اهمیت مشکلات اصلی کشور ندارد / مجلس پیگیر حل مشکلات اقتصادی کشور باشد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مجلس از اهمیت مشکلات اصلی کشور درکی ندارد، نمایندگان شایسته ای در قوه مقننه کشور نیستند، آنها موضوعاتی کشور را پیگیری می کنند که اصلا در حوزه وظایف شان نیست یا خلا یا نقص قانونی در آن حوزه ها نداریم.

مجلس یازدهم به نظام ضربه زد / مجلس درکی از اهمیت مشکلات اصلی کشور ندارد /  مجلس پیگیر حل مشکلات اقتصادی کشور باشد

آرمان ملی آنلاین اعتمادنوشت، هدایت الله خادمی، فعال سیاسی اصولگرا درباره بی توجهی مجلس به دغدغه های اصلی مردم گفت: درباره حجاب قانون داریم و چندین سازمان در حوزه موضوعات فرهنگی وظیفه پیگیری دارند بنابراین کار امروز مجلس این نیست که بخواهد به این مسئله ورود کند بلکه انتظار جامعه آن است که مجلس پیگیر حل مشکلات اقتصادی کشور باشد.

بخشهایی از گفت‌وگوی خادمی را در ادامه می‌خوانید:

تورم مالیات پنهان و باج گیری است که دولت های بی کفایت از مردم می‌گیرند و نتیجه اش نیز از بین رفتن طبقه متوسط و تقسیم جامعه به طبقه فرودستان و طبقه فرادستان خواهد بود.

امروز ما با مشکلات بزرگ اقتصادی همچون تورم سرسام آور و رکود سنگین، بیکاری، گرانی مسکن، آلودگی هوا، کاهش سطح آب های زیرزمینی، فرونشست زمین و غیره مواجه هستیم اما مجلس به امور دیگر می‌پردازد.

مجلس از اهمیت مشکلات اصلی کشور درکی ندارد، نمایندگان شایسته‌ای در قوه مقننه کشور نیستند، آنها موضوعاتی کشور را پیگیری می‌کنند که اصلا در حوزه وظایف شان نیست یا خلا یا نقص قانونی در آن حوزه‌ها نداریم.

مجلس یازدهم ۳ سال وقت هدر داد و به نظام ضربه زد، قرار بود این مجلس با کاهش تورم و ریل گذاری صحیح برای ایجاد رونق اقتصادی به نفع نظام کار کند اما نمایندگان امروز دنبال کارهای کوچولو می‌روند که فقط سرگرم باشند یا برای جامعه سرگرمی ایجاد کنند.

انتظار داشتیم مجلس با نظارتی دقیق تیم اقتصادی دولت را در حل مسائل کشور کمک کند و اگر نقصی در کارکرد و عملکرد این تیم می‌بیند در مقام اصلاح برآید اما چون اشرافی بر وظایف خود ندارد، دنبال کارهای حاشیه‌ای می‌رود. انجام کارهای بزرگ، آدم های بزرگ می‌طلبد.
بی عملی مجلس درباره موضوعات مهم کشور موجب تعجب مردم شده است و می‌پرسند چرا نمایندگان کاری نمی‌کنند. واقعیت آن است که در این مجلس افراد ضعیف جای بزرگان و شایستگان نشستند و صندلی نمایندگی نیز به افراد اعتبار و درک مسائل را نمی‌دهد بلکه این افراد هستند که باید با انجام وظایف خود و کارهای بزرگ به صندلی نمایندگی اعتبار دهند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار