| کد مطلب: ۶۰۰۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد

افزایش 10 تا 20میلیونی قیمت خودرو / جدیدترین قیمت خودروها در بازار

بازار خودرو همچنان به مسیر صعودی خود ادامه می‌داد، به طوری که طی ۲۴ ساعت گذشته قیمت خودرو بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان گران شد.

افزایش 10 تا 20میلیونی قیمت خودرو / جدیدترین قیمت خودروها در بازار

آرمان ملی آنلاین افزایش قیمت‌ها در حالی است وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام‌کرد: باتوجه به تولید خودرو کامل، افزایش آمار تحویل خودرو به مصرف کنندگان و ثبات قیمت کارخانه، شاهد هستیم که دلالان و مافیای خودرو با حضور در بازار موجب افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد می‌شوند.

گزارش‌ها از بازار خودرو حاکی از آن است که پراید۱۱۱ طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش حدود ۱۰ میلیون تومانی قیمت مواجه شده و در بازار ۳۲۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. پراید ۱۳۱ نیز با رشد ۱۰ میلیون تومانی قیمت مواجه شده و در بازار با قیمت ۳۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رود.

اما در این میان، پژو ۲۰۶ تیپ دو با افزایش ۱۵ میلیون تومانی، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با افزایش ۲۵ میلیون تومانی و پژو۲۰۷ دستی پانوراما با افزایش ۵ میلیون تومانی قیمت مواجه شد. به این ترتیب، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در حدودد۵۱۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ حدود ۵۸۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ۶۹۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

پژو پارس سال هم افزایش ۹ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و به قیمت ۴۹۷ میلیون تومان در بازار خودرو رسید.

سمند EF۷ نیز طی ۲۴ ساعت گذشته رشد حدود ۱۵ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و ۵۰۵ میلیون تومان شد.

بنا به این گزارش، تارا دنده‌ای طی ۲۴ ساعت گذشته در بازار ۱۰ میلیون تومان، دنا اتوماتیک توربوپلاس ۲۰ میلیون تومان، رانا پانوراماپلاس ۲۰ میلیون تومان و تیبا صندوقدار SX حدود ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشت.

بر همین اساس، در حال حاضر تارا دنده‌ای ۶۷۰ میلیون تومان، دنا اتوماتیک توربوپلاس ۸۴۰ میلیون تومان، رانا پانوراماپلاس ۵۶۵ میلیون تومان و تیبا صندوقدار SX بنزینی ۳۴۰ میلیون تومان قیمت دارد.

دنا پلاس هم با ۱۴ میلیون تومان افزایش قیمت همراه و در نرخ ۷۵۸ میلیون تومان عرضه شد.

قیمت ساینا S دنده‌ای‌ نیز با افزایش ۱۰ میلیون تومانی، به ۳۴۵ میلیون تومان رسید. کوییک دنده‌ای R هم با قیمت ۳۶۵ میلیون تومان به فروش رفت که افزایش حدود ۲۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار