| کد مطلب: ۶۰۱۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد

روایت وزارت اطلاعات از ناکامی موساد در «عملیات بزرگ» اصفهان و دستگیری تیم تروریستی حمله کننده به حرم شاه‌چراغ

در نمایشگاه وزارت اطلاعات که به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) برگزار شد، اقدامات این وزارتخانه برای مقابله با اقدامات جاسوسی و خرابکارانه دشمنان روایت شد.

روایت وزارت اطلاعات از ناکامی موساد در «عملیات بزرگ» اصفهان و  دستگیری تیم تروریستی حمله کننده به حرم شاه‌چراغ

آرمان ملی آنلاین ایسنا نوشت، وزارت اطلاعات به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) با برپایی یک نمایشگاه، بخشی از مهم‌ترین اقدامات خود در چند ماه ناآرامی کشور پس از فوت مهسا امینی را به نمایش گذاشت.
این نمایشگاه شامل غرفه‌های مختلفی است که در آنها برنامه ریزی دشمن و اقدامات وزارت اطلاعات در خنثی سازی و بی اثر کردن اهداف دشمن را روایت شده است.
با توجه به وقوع ناآرامی های کشور و نقش دستگاه‌های جاسوسی دشمن در این ناآرامی ها، این نمایشگاه سهم موثری در بازخوانی اقدامات دشمن و روشن ساختن سهم وزارت اطلاعات برای مقابله با این اقدامات دارد.
در بخشی از این نمایشگاه، اقدامات دشمن در روزهای اغتشاشات از جمله تقویت رسانه های فارسی‌زبان بیگانه، افزایش بودجه فیلترشکن‌ها، طرح انفجار یک مرکز حساس صنعتی، خرابکاری در دو هواپیمای مسافربری، آموزش براندازی، تشویق اعتصابات و تحریم‌ها، حملات سایبری و ده برابر کردن ظرفیت انتشار پیام در توییتر تشریح شده است.
در یک بخش دیگر از این نمایشگاه انواع سلاح‌های سرد و گرم و تجهیزات و مهمات مکشوفه از اراذل و آشوب‌گران در معرض دید عموم قرار گرفت.
در یک غرفه نیز با تشریح اقدامات نرم آمریکا علیه کشورمان به نقش بنیاد سیامک پورزند، عبدالرحمن برومند، مؤسسه اتحاد برای ایران، U4I و NED برای براندازی در ایران از طریق فعالیت‌های مدنی پرداخته شده است.
فیلم مستند «عملیات بزرگ» نیز در یکی از غرفه‌های این نمایشگاه به نمایش در آمده، این عملیات برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی اصفهان توسط دیوید بارنیا رئیس موساد طراحی شده بود و عناصر کومله مسئول اجرای آن بودند که آنها قبل از انجام عملیات در دام افتاده و این عملیات به شکست انجامید. همچنین اسناد و مدارک مختلفی از تیم‌های عملیاتی کومله که قصد عملیات در ایران داشتند به نمایش درآمد. فیلم دیگری که در این نمایشگاه به نمایش در آمد؛ درباره شناسایی و دستگیری تیم تروریستی حمله کننده به حرم شاه‌چراغ بود.
اقدامات دشمن برای آموزش جنگ ترکیبی که فرماندهی آن در وزارت خارجه آمریکا و متولی دوره‌های آن CIAبوده است با سرفصل‌های شبکه سازی، توانمندسازی زنان، تولید بهانه‌ها یحقوق بشری، توانمندسازی سندیکاها، آموزش نافرمانی مدنی، آموزش خبرسازی، آموزش امنیت ارتباطات در فضای مجازی، ترویج شهروند خبرنگار تشریح شد. این دوره‌ها در کشورهایی از قبیل ترکیه، امارات، هلند، ارمنستانف گرجستان، مالزی، اندونزی، تایلند، چک، آمریکای جنوبی و ایتالیا برگزار شده است.
ایران قوی یکی از غرفه‌های این نمایشگاه بود که نوید بخش "امید آفرینی" در مردم است و در آن بخشی از دستاوردهای دانش‌بنیان کشور در معرض دید عموم قرار گرفت و در بخش نشر، کتاب های مختلفی در زمینه اقدامات جاسوسی دشمن و همچنین پاسخ به شبهات دشمن به نمایش گذاشته شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار