| کد مطلب: ۶۰۱۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد

قیمت بنزین و گازوئیل افزایش نمی‌یابد/ تصمیمی برای بنزین نوروزی گرفته نشده است

وزیر نفت گفت: هیچ‌گونه افزایش قیمت بنزین و گازوئیل در بودجه سال ۱۴۰۲ و در لایحه دولت مطرح نشده و برنامه‌ای برای افزایش قیمت وجود ندارد.

قیمت بنزین و گازوئیل افزایش نمی‌یابد/ تصمیمی برای بنزین نوروزی گرفته نشده است

آرمان ملی آنلاین ایسنا نوشت، جواد اوجی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال ایسنا در خصوص برنامه دولت برای تغییر قیمت بنزین و گازوئیل اظهار کرد: با برنامه ‌ریزی‌هایی که همکاران در شرکت پالایش و پخش برای مصارف به خصوص در ایام پایان سال و نوروز انجام داده‌اند پیش بینی می‌شود که مشکلی برای تأمین سوخت وجود نداشته باشد و برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین و گازوئیل مطرح نیست.

وی ادامه داد: تمام جایگاه‌ها را مجهز کرده‌ایم به طوری که ۶۰ هزار نفر در ایام عید در آماده باش خواهند بود، افزایش ظرفیت تولید بنزین اتفاق افتاده و در حوزه انتقال و لجستیک نیز اقدامات به نحو مطلوب رقم می‌خورد و امیدواریم با برنامه ‌ریزی‌هایی که انجام می‌شود و همکاری مردم هیچ‌گونه مشکلی برای تأمین بنزین برای هموطنان به خصوص در ایام عید وجود نداشته باشد.

وزیر نفت در پاسخ به سؤال دیگر ایسنا در خصوص آخرین وضعیت تخصیص بنزین نوروزی اظهار کرد: هنوز در دولت تصمیمی در این رابطه اتخاذ نشده است.

وی با بیان این‌که اگر تجارتی در حوزه فرآورده‌های نفتی همچون بنزین، نفت سفید و گازوئیل انجام می‌شود تجارت است تصریح کرد: الحمدا... نیازهای داخل را با تدابیری که در پالایشگاه‌ها و در حوزه مدیریت کشور صورت می‌گیرد انجام می‌دهیم.

بهره‌برداری از فاز ۱۱ تا دو ماه آینده

اوجی در خصوص آخرین وضعیت فاز ۱۱ پارس جنوبی اظهار کرد:نزدیک ۲۰ سال است که هیچ اقدام عملیاتی و اجرایی روی فاز ۱۱ پارس جنوبی که یکی از مهم‌ترین فازهای پارس جنوبی است صورت نگرفته است، در ستاد وزارت نفت برنامه خوبی انجام شد و اقدامات عملیاتی صورت گرفت به طوری که ظرف یک یا دو ماه آینده شاهد بهره‌برداری از آخرین فاز پارس جنوبی خواهیم بود.

وزیر نفت در خصوص اتفاقات اخیری که در کشور چین رخ داد، گفت: در رابطه با اتفاقاتی که در چند روز اخیر در راستای بحث با کشور همسو چین اتفاق افتاد خوشبختانه پروژه‌های مختلفی را تعریف کردیم که به موقع به اطلاع مردم می‌رسانیم.

خبرهای خوش وزیر نفت برای مردم

به گفته وی خبرهای خوشی را در راستای قراردادها و توافق‌نامه‌هایی که با کمپانی‌های بزرگ چین در همه حوزه‌ها منعقد شده است داریم که به مردم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و قطعا از این اخبار مردم شاد خواهند شد. باید گفت که این مسئله بهره خوبی برای جمهوری اسلامی و کشور چین خواهد داشت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار