| کد مطلب: ۱۱۳۷۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد

ادامه «عصر جدید» احسان علیخانی ساخته می شود؟

ایمان قیاسی درباره‌ی ادامه‌دار بودن «عصر جدید» و همکاری با احسان علیخانی که به این برنامه و سپس فصل اول «جوکر» برمی‌گردد، اظهار کرد: دوستی من و آقای علیخانی سر جایش است و ادامه‌دار بودن این برنامه یک تصمیم مدیریتی است که به تلویزیون و خود آقای علیخانی برمی‌گردد.

ادامه «عصر جدید» احسان علیخانی ساخته می شود؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، وی همچنین درباره‌ دلایل غیبت یوسف تیموری در فصل دوم «قهرمان» گفت: تیم سازنده در فصل دوم تاکید داشتند که از شوخی‌هایی که در فصل یک مرسوم بود، پرهیز شود و مجری یک نفر باشد.

ایمان قیاسی ـ مجری «قهرمان» ـ که این روزها با تلویزیون همکاری دارد، در گفت‌گویی با ایسنا در پاسخ به اینکه آیا در شبکه نمایش خانگی هم فعالیتی دارد؟ اظهار کرد: فعلا به جز برنامه «قهرمان» برنامه‌ای ندارم.

این مجری که در برنامه‌های «عصر جدید» و فصل اول «جوکر» با احسان علیخانی همکاری داشت، در پاسخ به اینکه آیا همکاری‌اش با احسان علیخانی ادامه دارد؟ توضیح داد: در فصل اول «جوکر» همکاری داشتم اما در فصل دوم سر برنامه «قهرمان» بودم. دوستی من و آقای علیخانی سر جایش است اما ایشان در جای دیگری کار حرفه‌ای می‌کنند و من هم جای دیگری؛ تا اینکه یک محصول مشترک تولید شود تا من هم در آن بگنجم و همکاری داشته باشیم. امیدواریم به‌زودی همکاری جدیدی داشته باشیم.قیاسی در پاسخ  به اینکه آیا احتمال ساخت فصل جدید «عصر جدید» وجود دارد؟ اظهار کرد: ادامه‌دار بودن این برنامه یک تصمیم مدیریتی است که به تلویزیون و خود آقای علیخانی برمی‌گردد. این برنامه خیلی پربیننده و دوست‌داشتنی بود و امیدوارم دوباره شاهد آن باشیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار